Olen viikko sitten tilannut kotitv:n ja vieläkään se ei ole tullut, vaikka tilausta tehdessäni sanottiin että se olisi perjantaina 6.8.2010 postissa. Miten kauan siis oikeasti se toimitus kestää???
Sivu 1 / 1
Koti TV:n laitteiden toimituksissa ei pitäisi olla viivettä. Ellei digiboxi (ja mahdollisesti myös palvelureititin) ole vielä saapunut, voit kysellä tilauksen perään Asiakaspalvelun numerosta 0200 17000 tai palvelupyyntölomakkeella. Jälkimmäinen vaatii tunnukset Soneran Omille sivuille.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
minä soitin toimituksesta useampaan kertaan alla olevassa viestissä olevaan numeroon ja tuskaistuin ensin automaatin kanssa keskusteluun ja sitten myynnin ympäripyöreään vastaukseen. Ilmiselvästi siellä ei ole mitään oikeaa tietoa toimituksista. Arvaavat vaan ja toivovat arvauksen osuvan oikeaan. Tällä kertaa toimitus kestää kaksi viikkoa. Todella harmittaa, että saman tien tulee sms ja tavallista postia, joissa on tunnukset palveluun, jota ei voi käyttää ennen kuin laite/laitteet saapuvat.
Kaiken kukkuraksi toimituspaikassa ei ole osattu laittaa minun puhelinnumeroani postille tiedoksi, joten odotin käsittääkseni yhden ylimääräisen päivän sitä, että panivat postissa tiedon paketista. Nyt odotan, että tuovat erikseen sovittuun aikaan pakettia. Toivon, että postin lupaus sitten lopulta pitää ja tänään vielä saamme oikeasti laitteen.
Sittenhän on vielä jännittävää, että saadaanko oikeasti tv toimimaan.
Siinäkin myyjät eivät ihan tienneet mistä puhuivat, kun samalla hetkellä kun tein tilauksen, meidän laajakaistamme lakkasi toimimasta. "Ei johdu tästä tilauksesta millään tapaa", sanoivat. Mutta kyllä vaan johtui. Se konfiguraatiomuutos ei mennyt meidän johdosta läpi, ja mitähän tietämättömämpi olisi tehnyt? Varmaan olisi helpsonille joutunut maksamaan, kun myyjä vakuutti, ettei laajakaistalla ja tv:llä ole mitään yhteyttä.
minä soitin toimituksesta useampaan kertaan alla olevassa viestissä olevaan numeroon ja tuskaistuin ensin automaatin kanssa keskusteluun ja sitten myynnin ympäripyöreään vastaukseen. Ilmiselvästi siellä ei ole mitään oikeaa tietoa toimituksista. Arvaavat vaan ja toivovat arvauksen osuvan oikeaan. Tällä kertaa toimitus kestää kaksi viikkoa. Todella harmittaa, että saman tien tulee sms ja tavallista postia, joissa on tunnukset palveluun, jota ei voi käyttää ennen kuin laite/laitteet saapuvat.
Kaiken kukkuraksi toimituspaikassa ei ole osattu laittaa minun puhelinnumeroani postille tiedoksi, joten odotin käsittääkseni yhden ylimääräisen päivän sitä, että panivat postissa tiedon paketista. Nyt odotan, että tuovat erikseen sovittuun aikaan pakettia. Toivon, että postin lupaus sitten lopulta pitää ja tänään vielä saamme oikeasti laitteen.
Sittenhän on vielä jännittävää, että saadaanko oikeasti tv toimimaan.
Siinäkin myyjät eivät ihan tienneet mistä puhuivat, kun samalla hetkellä kun tein tilauksen, meidän laajakaistamme lakkasi toimimasta. "Ei johdu tästä tilauksesta millään tapaa", sanoivat. Mutta kyllä vaan johtui. Se konfiguraatiomuutos ei mennyt meidän johdosta läpi, ja mitähän tietämättömämpi olisi tehnyt? Varmaan olisi helpsonille joutunut maksamaan, kun myyjä vakuutti, ettei laajakaistalla ja tv:llä ole mitään yhteyttä.
meka10: Pahoittelen, että matkapuhelinnumerosi ei ollut tullut oikein Postin tietoon ja laitteen tarkka toimitusaika ei ollut selvinnyt.
Todennäköisesti palvelu on nyt jo toimitettu sinulle, jos paketti oli saapunut postin toimitettavaksi. Voit halutessasi liittää asiakasnumerosi keskustelupalstan Omat asetukset ja Profiili -valikoiden kautta löytyvään asiakasnumero -kenttään, jolloin pääsemme tarkastamaan mistä liittymästämme on kyse ja katsomaan missä tilanteessa Koti TV -palvelun tilaus on tällä hetkellä. Löydät asiakasnumeron laajakaistaliittymäsi laskun tiedoista.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Todennäköisesti palvelu on nyt jo toimitettu sinulle, jos paketti oli saapunut postin toimitettavaksi. Voit halutessasi liittää asiakasnumerosi keskustelupalstan Omat asetukset ja Profiili -valikoiden kautta löytyvään asiakasnumero -kenttään, jolloin pääsemme tarkastamaan mistä liittymästämme on kyse ja katsomaan missä tilanteessa Koti TV -palvelun tilaus on tällä hetkellä. Löydät asiakasnumeron laajakaistaliittymäsi laskun tiedoista.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos, ei tarvitse olla yhteydessä enää toimituksen tiimoilta. Paketti tuli, on asennettu ja toimii.
Ihmettelin kyllä palvelureitittimen pakettia, kun siinä ei ollut minkäänlaisia ohjeita mukana. Tarralappu vain, jossa oli konfiguraatiot. Kiva, että oli valmiiksi konfiguroitu, ettei tarvinnut konetta näpelöidä, mutta olisi luullut, että silti olisi joku ohje mukana.
Netistä löysin GOOGLAAmalla Soneran sivun, jossa ohje sitten oli.
No, pääasia, että toimii.
Ihmettelin kyllä palvelureitittimen pakettia, kun siinä ei ollut minkäänlaisia ohjeita mukana. Tarralappu vain, jossa oli konfiguraatiot. Kiva, että oli valmiiksi konfiguroitu, ettei tarvinnut konetta näpelöidä, mutta olisi luullut, että silti olisi joku ohje mukana.
Netistä löysin GOOGLAAmalla Soneran sivun, jossa ohje sitten oli.
No, pääasia, että toimii.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.