Käytin Soneralta saamani lahjakortin em. palvelun hankintaan. Asensin ohjelman ja nähdäkseni asennus onnistui ja turvapalvelimelle kopioitui tietojani, mutta jossain vaiheessa tuli Windowsin virheilmoitus: "Sonera Varmuuskopio.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä..." Virheilmoitus toistuu aina hetken kuluttua, kun varmuuskopio-ohjelma on käynnistynyt. Soitin tekniseen tukeen ja sieltä annettii neuvo poistaa ko. sovellus ohjauspaneelin kautta, jonka jälkeen asentaa se uudelleen. Näin toimin, mutta ongelma ei poistunut. Mikä nyt neuvoksi? Pitääkö irtisanoa koko sopimus? Onko vastaavaa ilmennyt muilla?
Sivu 1 / 1
Mikäli ongelma ei ratkea ohjelman poistamisen ja uudelleenasentamisen avulla (kannattaa käynnistää tietokone uudelleen ohjelman poistamisen jälkeen ennen uudelleenasennusta), voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta Soneran Vikapalveluun 'Internetliittymän Vikatilanne' - lomakkeen.
Kuvaile ongelma lomakkeelle, kerro tiedot laitteistostasi sekä liitä virheilmoitus. Liitä mukaan myöskin yhteyspuhelinnumerosi.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Kuvaile ongelma lomakkeelle, kerro tiedot laitteistostasi sekä liitä virheilmoitus. Liitä mukaan myöskin yhteyspuhelinnumerosi.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.