Skip to main content
Eli tuo ko. systeemi aktivoitiin noin 2 vko takaperin. Hyvin lähti rullaamaan ja kopioi tiedostoja oikein kiitettävästi, mutta TÖKS! Yht'äkkiä kahden viikon virheettömän toiminnan jälkeen Sonera Varmuuskopio pyytää TAAS kirjoittamaan tilauskoodin (joka näkyy kentässä valmiina), ja painamaan "jatka". No, painan "jatka", jolloin joko ohjelma ilmoittaa, ettei internet-yhteyttä ole (Kyllä on!) tai sitten ohjelma pyytää antamaan tilin tiedot (sähköposti ja salasana). Kirjoitan oman tilini sähköpostin ja salasanan ja kuinka ollakkan, ohjelma ilmoittaa, että sähköposti on jo käytössä! Tietenkin se on käytössä, sillä se on varmuuskopiotilini tunnus!

Pitääkö minun nyt siis aloittaa tuo muutaman sadan gigatavun varmuuskopiointi uudelleen, ja mitä tapahtui edelliselle varmuuskopiolle?
Tätä aihetta on käsitelty aiemmassa viestiketjussa viewtopic.php?f=60&t=3969

Vastaa