Skip to main content

Sonera Viihde

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Minulta loppui kesä-heinäkuun vaihteessa entinen kahden vuoden sopimus, jonka kumminkin uusin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi jo hyvissä ajoin. Nyt kumminkin toinen päivä heinäkuuta yhteys katkesi, joten lienekkö uusi sopimus jäänyt huomaamatta?

3 kommenttia

  • July 11, 2013
Hei Nujakkaniemi,

Kokeile käynnistää laitteet uudelleen. Mikäli yhteys ei lähde toimimaan, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä. Yhteys ei katkea vaikka määräaikaista sopimusta ei uudista. Määräaikaisen tilauksen jälkeen liittymän tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana. Kyse todennäköisimmin viasta siis, mutta laitteiden uudelleenkäynnistystä kannattaa kokeilla aina.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • October 19, 2013
Hei,
Miten saan uudet pin-koodit sekä käyttäjätunnuksen ,olen laittanut pyynnön omilta sivuilta mutta txt viesti ei tule puhelimeen

  • October 23, 2013
Hei raunoantero

Ja pahoittelut viivästyneestä vastauksesta! Laitoin tunnuksesi tulemaan yhteystiedoissasi merkittyyn numeroon txt-viestillä. Mikäli et ole saanut viestiä omien sivujen kautta, onhan puhelinnumerosi oikein mainittu yhteystiedoissasi? Muuten juuri lähettämäni viesti mahdollisesti päätyy tähän virheelliseen numeroon.