Soneran viihde-paketin digiboksi ilmoittaa seuraavaa:
ei yhteyttä multicast-ryhmään (virhekoodi: 712).
Mitä pitäisi tehdä? Vaihtaa boksi, myyjää? Onko ideoita.
Tässä viimeaikoina on kanavat muutenkin näkyneet miten sattuu. Välillä näkyy ja välillä ei. Nyt näyttää olevan taas se ei. Tiedän, että tänään on ollut jonkinmoinen huolto systeemissä mutta kyllä kanavien pitäisi jo näkyä tähän aikaan.
Sivu 1 / 1
No niin. Nyt näyttää taas pelittävän.
Hei MrPLunden,
Hyvä juttu että kanavat lähti jo toimimaan.
Jos virhekoodi 712 toistuu usein, niin kannattaa tehdä seuraavat toimenpiteet.
Jos digiboxin ja palvelureitittimen välissä on jotain laitteita, niin kytke nämä laitteet pois ja liitä digiboxi palvelureitittimeen ethernet kaapelilla. Paina Thomsonin reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja kun power valo palaa oranssina, niin käynnistä laite vielä uudelleen. Kun nettiyhteys muodostuu, niin käytä digiboxista vielä virtajohtoa irti.
Mikäli ongelma ei poistu, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.
Hyvä juttu että kanavat lähti jo toimimaan.
Jos virhekoodi 712 toistuu usein, niin kannattaa tehdä seuraavat toimenpiteet.
Jos digiboxin ja palvelureitittimen välissä on jotain laitteita, niin kytke nämä laitteet pois ja liitä digiboxi palvelureitittimeen ethernet kaapelilla. Paina Thomsonin reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja kun power valo palaa oranssina, niin käynnistä laite vielä uudelleen. Kun nettiyhteys muodostuu, niin käytä digiboxista vielä virtajohtoa irti.
Mikäli ongelma ei poistu, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.