Skip to main content
Tervehdys,

latasin eilen Sonera viihde sovelluksen iPhoneeni (4s). Ohjelmisto versio iOS 7.1.2. Ladattuani sovelluksen käynnistin ohjelman todetakseni, että minulla ei ole aavistustakaan käyttäjätunnuksesta saati salasanastani. Siinä illalla laitoin tunnuksen ja salasanan tilaukseen, jotka sain tänään. Jostain syystä sovellus kuitenkin ilmoittaa, että "antamallesi käyttäjätunnukselle ei löydy tiliä. Virhekoodi: S900." Eihän tämän pitäisi olla mahdollista, kun juuri tuosta saamastani viestistä sen kopioin. Mikä mahtaa olla pielessä ja mikä avuksi?

Terveisin,
Tuomas
Siis olet luonut Sonera tunnuksella Omilta sivuilta?

Kokeile kirjautua: http://www.soneraviihde.fi/#/live tietokoneen selaimella
Omilta sivuilta tilasin sonera viihde käyttäjätunnuksen ja salasanan. Myöhemmässä tarkastelussa jopa löysin vanhan käyttäjätunnukseni, joka osottautui samaksi tunnukseksi, joten kyse ei ole uudesta käyttäjätunnuksesta.
Myöskin tuolla ilmoitti, että virheellinen tunnus tai salasana.
Olethan kirjoittanut salasanasi oikein?
Ei tällä kertaa ollut niin yksinkertaista. Mutta töppäilin ja homma lähti toimimaan. Kiitoksia nopeasta palvelusta.

Vastaa