Skip to main content
Tervehdys,

Onko HD-kaapelikortin käyttö ja Sonera Viihde jotenkin toisensa poissulkevia palveluita? Ainakaan ihan helposti en saanut kaapelikorttia tilattua kun minulla on Sonera Viihde. Itse en Viihdettä tällä hetkellä käytä mutta jossain vaiheessa kyllä. Kaapelikorttia kuitenkin tarvitsen nyt.

Kysyn siksi koska en nyt jostain syystä pääse kirjautumaan viihdetunnuksillani mobiilipalveluun.

-K
Hei Kerberos!

Sonera Viihde ei poissulje kaapelikorttia vaan kyseessä on kaksi eri palvelua jotka voivat olla sinulla yhtä aikaa. Oletko kokeillut kaapelikortin tilausta tästä linkistä: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... d=some4371 . Tuosta pitäisi onnistua.

Oletko tilannut itsellesi jo Mobiiliviihteen? Pelkällä viihteen tunnuksilla ei mobiiliviihteeseen pääse kirjautumaan vaan siihen on ihan omat tunnukset. Mobiiliviihteen voit tilata osoitteesta http://www.sonera.fi/omatsivut . Palveluun kirjaudutaan Sonera Tunnuksella. Mobiiliviihteen peruskanavat ovat maksuttomia kun sinulla on jo Sonera Viihde.
Merja_J kirjoitti:
Hei Kerberos!

Sonera Viihde ei poissulje kaapelikorttia vaan kyseessä on kaksi eri palvelua jotka voivat olla sinulla yhtä aikaa. Oletko kokeillut kaapelikortin tilausta tästä linkistä: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... d=some4371 . Tuosta pitäisi onnistua.

Oletko tilannut itsellesi jo Mobiiliviihteen? Pelkällä viihteen tunnuksilla ei mobiiliviihteeseen pääse kirjautumaan vaan siihen on ihan omat tunnukset. Mobiiliviihteen voit tilata osoitteesta http://www.sonera.fi/omatsivut . Palveluun kirjaudutaan Sonera Tunnuksella. Mobiiliviihteen peruskanavat ovat maksuttomia kun sinulla on jo Sonera Viihde.


Ok, se selittää asian. En kuitenkaan löydä mitään tuohon mobiiliviihteen tilaamiseen liittyvää Omilta Sivuilta.
Menitkö Omilla sivuille uudella Sonera tunnuksella, eli olet tunnistautunut verkkopankkitunnuksilla ja itse luonut tunnuksen? Silloin mahdollisuus tilata mobiiliviihde löytyy liittymiesi joukosta.

Jos taas kirjauduit meiltä joskus aikanaan lähetetyllä tunnuksella, niin sillä mobiiliviihteen käyttöönotto ei onnistu.
Marjaana kirjoitti:
Menitkö Omilla sivuille uudella Sonera tunnuksella, eli olet tunnistautunut verkkopankkitunnuksilla ja itse luonut tunnuksen? Silloin mahdollisuus tilata mobiiliviihde löytyy liittymiesi joukosta.

Jos taas kirjauduit meiltä joskus aikanaan lähetetyllä tunnuksella, niin sillä mobiiliviihteen käyttöönotto ei onnistu.


Tämä selittää lisää 🙂 Kiitokset.

Vastaa