Hei!
Tein Sonera Viihde + 100M Kodin Netti Teho-sopimuksen viikko sitten (20.5.2014). Myyjä kertoi, että asennusajankohta olisi 23.5.2014. Sain tekstiviestillä 21. päivä kaikki käyttäjätunnukset ja salasanat, joita tulisin tarvitsemaan Viihteen käyttöönotossa. Minulle tulisi myös erillinen viesti siitä, milloin käyttöönotto olisi tehty ja laitteet voisi asentaa. 23. päivä tuli modeemi ja digiboksi postissa perille. Mitään viestiä käyttöönotosta ei ole kuitenkaan vielä tullut minulle ja netin nopeus on vielä sama vanha 2M vaikka on viikko kulunut siitä, kun sopimuksen kävin tekemässä.
Hätäilenkö nyt turhaan asian kanssa vai kestääkö käyttöönotto hieman sovittua ajankohtaa pidempään?
Sivu 1 / 1
Hei jaloid,
Tässä tapauksessa aikataulu on tosiaan hieman muuttunut. Myyjä oli siis luvannut toimituksen 20.5 päivä tilatessasi jo 23.5 eli 3pv kuluessa? Normaali toimitusaika yleensä on alueesta riipuen n. 1-4 viikkoa. Joskus avauksen saa muutamassa vuorokaudessa jos asentajakäyntiä ei tarvita.
Kuitenkin nyt asennustietojen mukaan liittymän tulisi avautua sinulle 28.5.2014! Tästä tulisi saapua vielä erillinen kuittaus txt-viestillä kun liittymä on asennettu ja valmis käyttöön.
Jos huomenna (28.5) ei asiasta mitään kuulu, kannattaa asiaan palata vielä uudestaan jo torstaina 29.5.
Tässä tapauksessa aikataulu on tosiaan hieman muuttunut. Myyjä oli siis luvannut toimituksen 20.5 päivä tilatessasi jo 23.5 eli 3pv kuluessa? Normaali toimitusaika yleensä on alueesta riipuen n. 1-4 viikkoa. Joskus avauksen saa muutamassa vuorokaudessa jos asentajakäyntiä ei tarvita.
Kuitenkin nyt asennustietojen mukaan liittymän tulisi avautua sinulle 28.5.2014! Tästä tulisi saapua vielä erillinen kuittaus txt-viestillä kun liittymä on asennettu ja valmis käyttöön.
Jos huomenna (28.5) ei asiasta mitään kuulu, kannattaa asiaan palata vielä uudestaan jo torstaina 29.5.
Kiitoksia paljon vastauksesta ja infosta! Joo sopimukseen oli kirjattu asennusajankohdaksi tuo 23. päivä. Sen takia vain alkoi häiritsemään, kun mitään viestiä ei ole vielä tullut. Mutta kiitos vielä selvennyksestä ja mukavaa kesän jatkoa sinne!
Minulla on sama ongelma, laitteet haettiin tasan viikkositten jo kotiin eikä vieläkään kuulu toimitusvahvistusta, voiko asialle tehdä jotain?
Hei Jatar! Lisäätkö asiakas- tai tilausnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan missä tilaus menee, kiitos!
Hei!
Kokeilin tänään asentaa Sonera Viihdettä, mutta kanavat eivät tule näkyviin. Vianmäärityksessä kaikki on kunnossa kunnes tulee kohta 6 Ohjelmaopas, joka ei toimi/ei saada yhteyttä. Kun ohjelmisto yrittää sitä korjata ei tilanne muutu. Olen saanut kirjeitse toimitusvahvistuksen, mutta en tekstiviestillä. Tuleeko minun odotella vielä tekstiviestiä asiasta, vai onko yhteydessä jotain vikaa oikeasti? Käytössäni on TeleWell:n reititin, koska pakkauksen mukana ei tullut luvattua reititintä, joten mennään entisellä.
Kokeilin tänään asentaa Sonera Viihdettä, mutta kanavat eivät tule näkyviin. Vianmäärityksessä kaikki on kunnossa kunnes tulee kohta 6 Ohjelmaopas, joka ei toimi/ei saada yhteyttä. Kun ohjelmisto yrittää sitä korjata ei tilanne muutu. Olen saanut kirjeitse toimitusvahvistuksen, mutta en tekstiviestillä. Tuleeko minun odotella vielä tekstiviestiä asiasta, vai onko yhteydessä jotain vikaa oikeasti? Käytössäni on TeleWell:n reititin, koska pakkauksen mukana ei tullut luvattua reititintä, joten mennään entisellä.
Sonera Viihde ei todennäköisesti toimi Telewellillä. Soneran tulisi antaa mukaan Sonera Viihteeseen yhteensopiva reititin mukana.
Hei merjalap!
Tarkistatko profiilin asetuksiin laittamasi asiakasnumeron, pääsemme sitten kurkistamaan tilannetta. Asiakasnumero löytyy laskulta. Jos olet uusi Soneran asiakas eikä asiakasnumero ole vielä tiedossa, niin käytä tilausnumeroa tai liittymän numeroa ilman väliviivaa. Esim. liittymänumero 333-12345 muodossa 33312345.
Tarkistatko profiilin asetuksiin laittamasi asiakasnumeron, pääsemme sitten kurkistamaan tilannetta. Asiakasnumero löytyy laskulta. Jos olet uusi Soneran asiakas eikä asiakasnumero ole vielä tiedossa, niin käytä tilausnumeroa tai liittymän numeroa ilman väliviivaa. Esim. liittymänumero 333-12345 muodossa 33312345.
Nyt on asiakasnumero laitettu profiiliin.
Hei merjalap,
Laitoin tuon puuttuvan palvelureitittimen tulemaan sinulle. Palvelu vaatii sen toimiakseen oikein. Saat Postista ilmoitusta kun laite on noudettavissa. Toimitus kestää normaalisti 2-3 arkipäivää.
Laitoin tuon puuttuvan palvelureitittimen tulemaan sinulle. Palvelu vaatii sen toimiakseen oikein. Saat Postista ilmoitusta kun laite on noudettavissa. Toimitus kestää normaalisti 2-3 arkipäivää.
Kiitos reitittimestä nyt kanavat toimivat.
Hei merjalap,
Hieno juttu. Mukavia hetkiä Viihteen parissa
Hieno juttu. Mukavia hetkiä Viihteen parissa
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.