Skip to main content
Loin maksuttomat sonera viihde -tunnukset ja sainkin ne aktivoitua. Nyt omien sivujen kautta yritän tilata kanavapaketteja. HBO Nordic ja CHL pitäisi siis olla 6kk 0 €, samoin kuin peruspaketti tallennuksella tai ilman. Omilla sivuilla tilausta tehdessäni tilausvahvistuskohdassa antaa kuitenkin kanavapaketin normaalihinnan. Miten saan 6kk tarjouksen tilattua?
Hei sankar01,
Kun klikkaat valitsemaasi pakettia, siinä vielä näkyy hinta. Valinnan jälkeen pitäisi tulla näkyviin tuo tarjous (kohdassa jossa valitaan sopimuskauden pituus). Kokeile vielä, ja laita viestiä, onnistuiko!
Ei tainnut onnistua. Yritin siis tilata tuon CHL total 6kk 0€, mutta missään vaiheessa ei tullut tarjoushintaa vaan "kiitos tilauksesta" Nyt en pääse muokkaamaan enää muitakaan kun ilmoittaa että tilaus kesken. En myöskään pääse kirjautumaan sonera viihteeseen selaimen kautta. Ilmoittaa vain virhekoodi 113
Hei vielä sankar01,

Katselin tuota kampanjatekstiä tarkemmin, ja nyt vasta itsekin hoksasin, että tuo tarjous on ns. vanhoille asiakkaille. Uusille Soneran asiakkaille tarjotaan MTV Total -kanavapaketti kuukauden ajan maksutta. Haluatko, että vaihdetaan paketti?
Jos vielä tulee tuo virheilmoitus, kokeile sammuttaa laite kokonaan. Laita virrat sen jälkeen takaisin, ja kirjaudu uudelleen palveluun. Testataan lähteekö tällä kikalla toimimaan.
Ahaa, joo tämä jäänyt minultakin huomaamatta 🙂 Joo vaihdetaan vain. Onnistuu siis ilmeisesti ihan tätä kautta? Osaatko sanoa tuleeko siitä muistutusviesti sms vai sähköpostiin, kun tarjous päättymässä? ja onko tilauksella jotain irtisanomisaikaa?
Tai oikeastaan en usko, että tulee tuota MTV Totalia edes katsottua niin en sitä kyllä tarvitse. Peruutanko erikseen nyt vielä tuon CHL, minkä ehdin omien sivujen kautta tilata. Vai onnistuuko ihan vain tämän keskustelun kautta?
sankar01 kirjoitti:
Tai oikeastaan en usko, että tulee tuota MTV Totalia edes katsottua niin en sitä kyllä tarvitse. Peruutanko erikseen nyt vielä tuon CHL, minkä ehdin omien sivujen kautta tilata. Vai onnistuuko ihan vain tämän keskustelun kautta?


Kannattaa olla tarkkana perutuksien kautta, aspan kautta peruutetut ei aina ole toteutuneet.
Niin mitenkähän tuo nyt menee? onko tilaukseni peruttu? Omien sivujen kautta kävin kyllä CHL irtisanomassa, mutta ettei siitä nyt ole laskua tulossa. Peruutuslomaketta en sille löytänyt tai muutakaan keinoa miten sen voisi kätevästi peruuttaa.

Tuonne soneraviihteeseenkään en kertaakaan ole päässyt kirjautumaan kun antaa samaa virhekoodia joka kerta, kun selaimen kautta yritän, mutta ei kai sillä niin väliäkään kun en haluakaan palvelua käyttää.

Vastaa