Skip to main content
Hei
Tilasimme tunnukset Sonera Viihde mobiili palveluun. Tunnukset näyttää toimivan ok iPadillä ja Samsung android puhelimella. Siitä kiitos. Meillä on jo ennestään Sonera Viihde digiboksissa joten valittiin se alempi peruspaketti joka on siis veloitukseton. Meillä on digiboksissa kanavapaketteja.
Näemme mobiilisovelluksessa kuitenkin vain kanavat yle1&2, yle fem, yle teema, sub, ava bloomberg, MTV, National geographic.

Kysymykset:
Ilmeisesti emme näe niitä kanavapaketteja jotka on tilattuna digiboksissa esim Max? Näemmekö joskus sitten kun palvelu virallisesti avataan, milloin?

Jos menen jonkun peruskanavan ohjelmakirjastoon ja yritän avata ohjelmaa, tulee ilmoitus jossa kehotetaan ostamaan kanavapaketti ja virhekoodi S1607. (Aika hassua että esim. Yle teeman ohjelmista pitäisi maksaa tilaamalla "kanavapaketti" kun sen näkee Yle areenasta). Ymmärrän kyllä että jos palvelu on vielä keskeneräinen, ja kirjastot ei siksi näy Yle teemalle. Mutta jos kyseessä on oikea virhe, eli Yle teeman kirjaston pitäisi näkyä, niin se kannattanee korjata? Ps. sama ongelma myös muilla kirjastoilla, esim.National Geographic.

Ehkä joku on jo kysynyt näitä.. Kuitenkin, kiitti että tälläinen palvelu on tulossa.. mielestäni madaltaa ostokynnystä huomattavasti, kun pystyy katsomaan Sonera viihteen kanavia paikasta riippumatta.

T. Tarja.
Moi traba,

Mikä kanavapaketti tai mitä kanavapaketteja sinulla on Digiboksin kautta? Tällä hetkellä rinnkkaispaketteina veloituksetta on mahdollista saada:

• HBO Nordic
• Lasten paketti
• Surf
• Discovery
• MTV Total
• MTV Total Sport
• C More Film

Peruskanavien ohjelmakirjastot ovat käytettävissä "Peruspaketti Tallennuksella"-kanavapaketin kanssa. Eli jos sinulla on nyt ilmainen peruspaketti, ei peruskanavien ohjelmakirjastot ole käytettävissä. Tallennusominaisuudella peruspaketti on maksullinen kuten sanoitkin. Yle-Teeman ohjelmia näkee toki Areenasta ja MTV-kanavia Katsomosta mutta Ohjelmakirjastot ovat mobiiliviihteen oma palvelu. Muut Ohjelmakirjastot avautuvat aina sitten kanavapaketin mukaan.

Alla vielä ohjeet miten saat liitettyä digiboksissasi olevat kanavapaketit (jos sinulla on jokin yllämainituista) mobiiliviihteeseen:
Mikäli sinulla on nyt käytössäsi maksullinen kanavapaketti netti- ja mobiilipalvelussa, vaikka olisi oikeutettu veloituksettomaan pakettiin ja haluat vaihtaa paketin, toimi näin:

1. Kirjaudu sisään sonera.fi Omille Sivuille Sonera-tunnuksellasi
2. Mene kohtaan Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelu
3. Valitse Kanavapaketit
4. Valitse Käytössäsi nyt
• Valitse kanavapaketti, jonka haluat vaihtaa
• Kysymykseen Haluatko jatkaa sopimusta > Valitse En ja Vahvista
• Irtisanominen on onnistunut mikäli saat tiedon ’Tiedot päivitetty OK’
5. Tiedot Omilla Sivuilla päivittyvät vasta, kun kirjaudut ulos Omilta Sivuilta ja odotat noin 5 min
6. Kirjaudu uudestaan Omille Sivuille
7. Valitse Kanavapaketit
8. Valitse Saatavilla
• Valitse kanavapaketti hintaan 0€
• Vahvista valintasi

Vastaa