Skip to main content
Kuinka Omat Sivut kautta pystyy muuttamaan olemassa olevaan Sonera Viihde palveluun netti -ja mobiiliominaisuudet? Palveluun on kirjauduttu Sonera Tunnuksella mutta mistään ei löydy mahdollisuutta muokata Sonera Viihde paketin palveluja. Missään ei ole viittauksia netti ja mobiilipalveluun, saatika Peruspaketti tai Peruspaketti tallennuksella palveluihin/ominaisuuksiin. Nämä olisi tietysti hyvä tulla olemassa oleviin asiakkuuksiin automaattisesti..tai vähintään sähköposti jossa yksi linkki jota kautta koko homman voisi suoraan aktivoida.
Hei mrela!

Sonera Viihde netissä ja mobiilissa on tosiaan yksittäinen palvelu, jonka vuoksi se ei tule automaattisesti käyttöön.
Kun kirjaudut omille sivuille Sonera tunnuksilla, pitäisi heti aloitusnäytössä olla kuva Sonera Viihde netissä ja mobiilissa muiden, jo olemassa olevien palveluidesi vieressä. Tästä pitäisi päästä tilaamaan palvelu. Kun palvelu on tilattu, tulee sähköpostiin linkki, jonka kautta palvelun pääsee aktivoimaan.
Voisiko tuolta löytyä apu ongelmaasi Sonera Viihde netissä ja mobiilissa.
Liitteenä kuvakaappaus omilta sivuilta kirjautumisen jälkeen.
Hei mrela,

Tuosta sivulta se tulisi kyllä löytyä. Suosittelisin tässä tapauksessa laittamaan asiasta palvelupyynnön Omilta sivuilta niin tilataan tuo palvelu sinulle asiakaspalvelun kautta. Laita mukaan omat yhteystiedot (puh.nro ja sähköposti) niin saadaan asia hoidettua kerralla !
Hei!

Onkohan tähän Sonera Viihde mobiilipalveluun tulossa mukaan jossain vaiheessa myös Nelonen Pro+Extra kanavapaketit?

Nuo nykyiset kanavat eivät niin matkoilla jaksa kiinnostaa, mutta Liigan alkuun on aikaa enää 2,5 kk:tta!!!!
Ja kuten olettaa sopii ei palvelu pyyntö toimi. Asiakasnumeron takaa löytyy s-posti. Lähettäkää s-postia niin laitan puhelinnumeron.
Antti- kirjoitti:
Hei mrela,

Tuosta sivulta se tulisi kyllä löytyä. Suosittelisin tässä tapauksessa laittamaan asiasta palvelupyynnön Omilta sivuilta niin tilataan tuo palvelu sinulle asiakaspalvelun kautta. Laita mukaan omat yhteystiedot (puh.nro ja sähköposti) niin saadaan asia hoidettua kerralla !



Eipä löydy myöskään minun omilta sivuilta. Melkoista säheltämistä Soneralta taas kerran, voisitteko testata nää uudet palvelut ennen käyttöönottoa?. Säästyisi isot rahat, kun ei tarvitsisi asiakaspalvelun käydä säätämässä näitä jokaiselle asiakkalle erikseen.
Hei. Minulla on täysin samat ongelmat. Omien Sivujen etusivu poikkeaa tuosta kuvakaappauksesta sen verran, että minulla näkyy alhaalla Pikalinkeissä vain kohdat Laskuarkisto, Palvelupyyntö, Siirry sähköpostiin ja Tallennus. Mitään muokkauksia Sonera Vihhde paketin palveluihin ei todellakaan pysty tekemään. Tuo Laskuarkisto linkin painallus muuten tuottaa melko hämmentävän pop up -viestin: "Laskuarkiston käyttäminen on mahdollista ainoastaan liittymän omistajalle. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksilla". Enkö minä olekaan liittymän omistaja? Ja juurihan minä kirjauduin Omille Sivuille ja sitä kautta yritin laskuarkistoa avata.
Olet kirjautunut mitä ilmeisemmin väärällä tunnuksella Omille sivuille. Jos sinulla ei ole Sonera Tunnusta tai et muista sitä, niin sen pystyy luomaan Omien sivujen kirjautumis sivun kautta, josta löytyy linkki "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi".
Näin ainakin ite tuli tuo ongelma selvitettyä..
Moikka mrela, asn ja Juks!

Kuten mrela jo mainitsikin, palvelun saa tilattua Sonera tunnuksilla, tarkastattehan että olette niillä kirjautuneet sisälle. Muilla tunnuksilla ei palvelua saa omien sivujen kautta tilattua. Lisätietoja Sonera viihteestä nettiin ja mobiiliin saatte täältä.
No nyt tuli Omille sivuille lisää tavaraa, huikeaa! Kiitos mrela ja Joonas avusta!
Joonas- kirjoitti:
Moikka mrela, asn ja Juks!

Kuten mrela jo mainitsikin, palvelun saa tilattua Sonera tunnuksilla, tarkastattehan että olette niillä kirjautuneet sisälle. Muilla tunnuksilla ei palvelua saa omien sivujen kautta tilattua. Lisätietoja Sonera viihteestä nettiin ja mobiiliin saatte täältä.


Mikä hemmnetin logiikka näissä teidän palveluissa on? Pitää olla 3 tunnukset, yhdet tänne toiset Omille sivuille (laakaista) ja kolmannet Sonera tunnukset. Tarvitaanko tähän mobiilijuttuun neljännet
Juks kirjoitti:
[quote="Joonas-":31hk4odg]Moikka mrela, asn ja Juks!

Kuten mrela jo mainitsikin, palvelun saa tilattua Sonera tunnuksilla, tarkastattehan että olette niillä kirjautuneet sisälle. Muilla tunnuksilla ei palvelua saa omien sivujen kautta tilattua. Lisätietoja Sonera viihteestä nettiin ja mobiiliin saatte täältä.


Mikä hemmnetin logiikka näissä teidän palveluissa on? Pitää olla 3 tunnukset, yhdet tänne toiset Omille sivuille (laakaista) ja kolmannet Sonera tunnukset. Tarvitaanko tähän mobiilijuttuun neljännet[/quote:31hk4odg]

Logiikka on se että Sonera ei ole ajatellut yhdistää palveluiden järjestelmiä, mahdollisesti järjestelmät toimivat eri tavalla eikä yhteensopivia... Voisihan sekin olla viisasta yhdistää tunnuksia ja sitten taas ei mikään toimi... eli pitäisi olla tyytyväinen nykytilanteeseen, jossa palvelut toimii joten kuten.
Moi Juks ja olkitu!

Sonera tunnukset on tehty kaikkia tunnuksia hallinnoiviksi tunnuksiksi. Muita tunnuksia ei ole voitu poistaa kokonaan, sillä niitä tarvitaan yksittäisten asioiden hoitamiseen, kuten mm. sähköposti. Sonera tunnusten luonnin ja tunnusten yhdistämisen jälkeen, kaikkia yhdistettyjä palveluita voi hallita sen jälkeen Sonera tunnuksilla.
Palsta on oma kanavansa, joten sitä ei ole yhdistetty muihin tunnuksiin lainkaan.
Jos jollakin ongelmia Sonera Viihe netti ja mobiilikäytön tilauksessa kuvallisia ohjeita: http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=116&t=15897&p=85784#p85780
Hei,

"Soneran nykyisenä asiakkaana saat huikeana tutustumisetuna käyttöösi peruskanavat puoleksi vuodeksi maksutta joko ohjelmien automaattisella tallennuksella tai ilman. Lisäksi saat CHL Total -paketin koko CHL-kauden ajaksi sekä HBO Nordic -kanavapaketin käyttöösi 6 kk ajaksi maksutta."

Haluaisin tilata ko. paketin, mutta en moisessa onnistu. Paketti/ilmaiset tunnukset pyydetään tilamaan omien sivujen kautta. Omien sivujen kautta ei kuitenkaan pysty tilaamaan mitään, vain tekemään vikailmoitusta ym. Tai sitten se on piilotettu erinomaisesti.

Miten saan ko. ilmaispaketin tilattua? Vai eikö nettiliittymän sonera-tunnuksilla kirjautuessa omien sivujen kautta pysty tilaamaan tätä palvelua?
Jaa miten jäi huomaamatta tuo ylempänä oleva... täytyypä kokeilla saako siten. Ompa outoa että voi olla kahdenlaisia tunnuksia soneran palveluun. Voisi laittaa tuotekehitykselle palautetta.
hakommi kirjoitti:
Jaa miten jäi huomaamatta tuo ylempänä oleva... täytyypä kokeilla saako siten. Ompa outoa että voi olla kahdenlaisia tunnuksia soneran palveluun. Voisi laittaa tuotekehitykselle palautetta.


Turhaan lähetät palautetta, siitä on aika monta tehty jo...

Vastaa