Tilasin netin, jonka mukana piti tulla mobiilipalvelu. Omilla sivuilla lukee että se on aktivoimaton, mutta kun sen koittaa aktivoida sanoo, että se on jo aktivoitu. soneraviihde.fi tunnuksia en kuitenkaan ole saanut toimimaan ja kun laittaa että käyttäjätunnus unohtunut lähettää sähköpostiin viestin jossa ei lue käyttäjätunnuksen kohdalla mitään?
Sivu 1 / 1
Moi Janig!
Jos aktivointi ei onnistu, voidaan irtisanoa palvelu meidän päästä ja pääset tilaamaan sen omilta sivuilta uudelleen, jonka jälkeen aktivoinnin pitäisi toimia. Vaihdatko omilta sivuilta löytyvän asiakasnumeron tietoihisi.
Jos aktivointi ei onnistu, voidaan irtisanoa palvelu meidän päästä ja pääset tilaamaan sen omilta sivuilta uudelleen, jonka jälkeen aktivoinnin pitäisi toimia. Vaihdatko omilta sivuilta löytyvän asiakasnumeron tietoihisi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.