Skip to main content
Hei,

Sain sähköpostiini viestin otsikolla "Aktivointivahvistus, ota käyttöön Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut" ja siellä olevasta linkistä piti päästä luomaan käyttäjätunnus ja salasana.

Riippumatta siitä, minkä salasanan ja tunnukset yms. tiedot antaa (siis erikoismerkkejä, yms. kuten pyydetään) näyttää kaikki web-lomakkeella hyvältä kunnes painan submit-nappia "Valmis".


Tämän jälkeen sanoo jokaisella yrityksellä: Käyttäjätunnus tai salasana ei vastaa ehtoja, valitse uusi tunnus ja salasana.

Quite annoying, voisitteko vastata privaatisti - en todennäköisesti jaksa raahautua tänne enää uudelleen...
Hei kpm,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voisimme asiaa tarkistella. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Täällä palstalla meillä ei ole privaviesteihin mahdollisuutta. Facebookin kautta tälläinen ominaisuus toki olisi, jos sitä kautta haluat kokeilla asiaa selvittää.
Lisätty profiiliin.
Onko vika minussa vai Sonerassa, kun yrittäessäni aktivoida tunnuksiani Sonera Viihteen mobiilipalveluun systeemi ei hyväksy kirjoittamaani salasanaa, mutta hyväksyy kuitenkin sen identtisen toiston. Salasanassa on kahdeksan merkkiä, joista yksi on numero. En pääse eteenpäin. Puhelinpalvelu on tukossa, ja palvelupyyntöön näyttää nykyisin olevan turha odottaa vastausta muutaman päivän sisällä.
Minullakin siis edelleen sama ongelma kuin aiemminkin, eipä ole tullut vastausta. Jos vastaatte Pippi L:lle, niin toivottavasti myös minulle...
No, minun ongelmani aiheutinkin ihan itse: en huomannut, että - toisin kuin käyttäjänimeen - salasanaan piti sisällyttää myös iso(j)a kirjaimia. Kun äkkäsin tämän, onnistui rekisteröintikin.
Hei Pippi L ja kpm,

Pippi L: Sinä siis ilmeisesti sait palvelun nyt toimimaan?

kpm: Kokeilitkos sinä jo samaa ratkaisua kuin Pippi tuossa. Jos sekään ei auta, niin saisitko laitettua meille Facebookin kautta yksityisviestiä, niin voidaan testailla tuota hieman paremmin.
kpm kirjoitti:
Hei,

Sain sähköpostiini viestin otsikolla "Aktivointivahvistus, ota käyttöön Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut" ja siellä olevasta linkistä piti päästä luomaan käyttäjätunnus ja salasana.

Riippumatta siitä, minkä salasanan ja tunnukset yms. tiedot antaa (siis erikoismerkkejä, yms. kuten pyydetään) näyttää kaikki web-lomakkeella hyvältä kunnes painan submit-nappia "Valmis".


Tämän jälkeen sanoo jokaisella yrityksellä: Käyttäjätunnus tai salasana ei vastaa ehtoja, valitse uusi tunnus ja salasana.

Quite annoying, voisitteko vastata privaatisti - en todennäköisesti jaksa raahautua tänne enää uudelleen...


Minulla on täsmälleen sama ongelma: vaikka kokeilee mitä yhdistelmiä ja lomake näyttää vihreää, "valmis" nappia painettaessa tulee ilmoitus "Käyttäjätunnus tai salasana ei vastaa ehtoja, valitse uusi tunnus ja salasana." Mikä avuksi? Asiakasnumero löytyy profiilista.
Ja täällä yksi lisää jolla sama ongelma.kokeiltu on kaikki variaatiot. puhelinneuvonta on ihan ceestä..
joku taitaa palvelussa mättää jos muillakin vast. ongelmia.. kiitämme palvelusta-
Hei otto46 ja speci-67,

Mikäli palvelun rekisteröinnissä on edelleen ongelmaa, niin olettehan vikapalveluumme yhteydessä, niin voidaan selvittää asiaa tarkemmin.
[quote="kpm"]Hei,

Sain sähköpostiini viestin otsikolla "Aktivointivahvistus, ota käyttöön Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut" ja siellä olevasta linkistä piti päästä luomaan käyttäjätunnus ja salasana.

Riippumatta siitä, minkä salasanan ja tunnukset yms. tiedot antaa (siis erikoismerkkejä, yms. kuten pyydetään) näyttää kaikki web-lomakkeella hyvältä kunnes painan submit-nappia "Valmis".


Tämän jälkeen sanoo jokaisella yrityksellä: Käyttäjätunnus tai salasana ei vastaa ehtoja, valitse uusi tunnus ja salasana.

Sama ongelma meilläkin. Tilausnumero 6054467
Hei Koskikantonen69,

Tiedoissamme näyttäisi että yhdellä käyttäjätunnuksella mobiiliviihde olisi jo aktivoitu käyttöön. Jos et kuitenkaan pääse kirjautumaan palveluun soneraviihde.fi sivun kautta, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin saadaan ongelma selvitykseen.
Moro!

Olen tavannut näitä ohjeita monelta sivulta ja koittanut saada luotua/aktivoitua mobiiliviihdetunnukset. Käyttäjätunnus normi viihdepuolella on laatsu-5.

Olisikohan ne kenties ekalla kertaa yrittäessäni menneet väärään Mail-osoitteeseen joka ei tällä hetkellä käytössä, mitään muuta loogista syytä tähän pattitilanteeseen en keksi..

T:laatsu-5
Hei mikalaat,

Lisäisitkös asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Mobiiliviihteen tilaaminen onnistuu Omilta Sivuilta, kirjautumalla sinne Sonera Tunnuksella.

Jos sinulla ei ole Sonera Tunnusta vielä, niin voit luoda sen pankkitunnistautumisen kautta, Omien sivujen kirjautumissivulla olevan "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi" -linkin kautta.

Kun kirjaudut tuolla tunnuksella Omille Sivuille, niin saat näkyviin linkin, "Sonera Viihde netissä ja mobiilissa! Tutustu palveluun veloituksetta." Tätä klikkaamalla pääset tilaamaan palvelua käyttöön.

Saat tämän jälkeen sähköpostiisi viestin, jossa on aktivointilinkki mukana. Aktivointilinkin kautta pääset luomaan itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan.

Tilausvaiheessa pitää siis käyttää sellaista sähköpostiosoitetta joka on käytössä. Muutoin jää tuo aktivointilinkki saamatta.
kpm kirjoitti:
Hei,

Sain sähköpostiini viestin otsikolla "Aktivointivahvistus, ota käyttöön Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut" ja siellä olevasta linkistä piti päästä luomaan käyttäjätunnus ja salasana.

Riippumatta siitä, minkä salasanan ja tunnukset yms. tiedot antaa (siis erikoismerkkejä, yms. kuten pyydetään) näyttää kaikki web-lomakkeella hyvältä kunnes painan submit-nappia "Valmis".


Tämän jälkeen sanoo jokaisella yrityksellä: Käyttäjätunnus tai salasana ei vastaa ehtoja, valitse uusi tunnus ja salasana.

Quite annoying, voisitteko vastata privaatisti - en todennäköisesti jaksa raahautua tänne enää uudelleen...

Otsikkoon liittyvä ongelma, eli sama kuin kaikilla muillakin.

Aktivoin tilini ja yritin kirjautua sivuille- en onnistunut. Kokeilin uudestaan, ilmoittaa virhekoodista - 113.
Yritin sitten vaihtaa salasanaa, luoda uutta ym.. Mikään ei auta. I-phonelta kyllä pääsen katsomaan, mutta en tietokoneelta.
Melko hankalaksi on tämä tehty.

Kiitos avusta.
Olisi ollut mukavaa näin sunnuntain illalla jo tutustua palveluun.

HMM... OMA TYHMYYTTÄ. ASIA SELVISI KUN LAITOIN SILVERLIGHTIN PÄÄLLE 🙂 SORRY
Hei Stefi,

:) Hyvä juttu että homma selvisi ja pääsit Viihdettä katselemaan.
Hei halomi-15,

Kokeile aktivoida mobiiliviihdettä postiisi lähetetyn linkin kautta uudelleen. Kirjoita käyttäjätunnus kokonaan pienellä ja kokeile salasanaksi vaikka "AGebul519".

Jos tunnuksen aktivointi ei kuitenkaan onnistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitetään asiaa tarkemmin.
Moikka!

Mulla on sama homma. Virheeksi sanoo "Palvelussa tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen.
"


Mikä avuksi ? :)

/Sainpa aktivoitua, eipä mulla enää mittään 🙂
Hei siankarj,

Hieno juttu että sait aktivoinnin menemään läpi. Aktivoinnissa on ollut eilisellä ja tänäänkin pieniä ongelmia.

Jos aktivoinnin kanssa jollakin vastaavaa virhettä tulee vielä, niin kannattaa kokeilla vaikka tunnin päästä uudelleen. Ja jos silloinkaan ei mene läpi, niin kannattaa melkein olla vikapalveluumme yhteydessä, niin voidaan laittaa ongelma selvitykseen.
Hei!

Täsmälleen sama ongelma minullakin, miten ihmeessä tämän palvelun saa aktivoitua?

otto46 kirjoitti:
>quote="kpm":h2rvccr1]Hei,
Sain sähköpostiini viestin otsikolla "Aktivointivahvistus, ota käyttöön Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut" ja siellä olevasta linkistä piti päästä luomaan käyttäjätunnus ja salasana.

Riippumatta siitä, minkä salasanan ja tunnukset yms. tiedot antaa (siis erikoismerkkejä, yms. kuten pyydetään) näyttää kaikki web-lomakkeella hyvältä kunnes painan submit-nappia "Valmis".


Tämän jälkeen sanoo jokaisella yrityksellä: Käyttäjätunnus tai salasana ei vastaa ehtoja, valitse uusi tunnus ja salasana.
...


Minulla on täsmälleen sama ongelma: vaikka kokeilee mitä yhdistelmiä ja lomake näyttää vihreää, "valmis" nappia painettaessa tulee ilmoitus "Käyttäjätunnus tai salasana ei vastaa ehtoja, valitse uusi tunnus ja salasana." Mikä avuksi? Asiakasnumero löytyy profiilista.[/quote:h2rvccr1]
Moikka kati68!

Herjaako se sinulla salasanasta vai myös käyttäjätunnuksesta? Olithan kokeillut jos salasanan aloittaa vaikka isolla kirjaimella sisältäen pari numeroa. Erikoismerkkejä ei tarvitse käyttää.

Jos näilläkään ohjeilla ei onnistu niin ilmoita vikapalveluun. Vikapalveluun voi soittaa 020690101 tai voit laittaa viestiä sonera.fi omien sivujen kautta.
Pukkaa samaa ongelmaa, aktivoimislinkin jälkeen hyväksyy kyllä luomani käyttäjätunnuksen mutta ensimmäinen salasanaruutu herjaa/on punaisena vaikka on riittävän pitkä ja sisältää kirjaimia, erikoismerkkejä sekä numeroita. Tarjosin salasanaksi useita toinen toistaan vahvempia s-sanoja mutta mikään ei kelpaa. Soneran chatti ei osannut auttaa. (p.s. miksi pitää olla olla kolmet eri tunnukset Soneran omille sivuille, viihteeseen ja keskustelupalstalle??)
Hei kesk99,

Olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin saadaan selvitettyä ongelmaa paremmin.

Palstalle eri tunnukset ovat lähinnä siitä syystä, että tällä voivat muutkin käydä kuin pelkästään meidän asiakkaamme.

Omien sivujen tunnukset taas tarvitaan liittymäasioiden hallinnointiin. Viihteessä palvelun käyttäjä ei välttämättä ole aina liittymän tai palvelun omistaja. Tällöin käyttäjällä ei aina ole oikeutta tehdä palveluihin muutoksia. Esim. tilata lisää kanavia tai muita maksullisia palveluita.

Vastaa