Skip to main content
Hei,
Tuli kytkettyä Soneran uusi viihdepalvelu "tutustumishintaan" Kytkentä, käyttöönotto ja toimivuus oli taas sonera laatua, mutta kuinka dvb-ohjelmatekstitys kytketään päälle? T-valikosta löytyi vain "suomi" ja "ei tekstitystä"
Tarkennus edelliseen:
Kysymys koskee nimenomaan Yle kanavien tekstitystä. Digibokseissa käytetään dut,fin js sve jos kyse on kotimaisista ohjelmista
Moikka wheeler!

Laittelin viestiä asiasta eteenpäin ja selvitetään tuon tekstityksen tilanne myös tuon netti -ja mobiiliviihteen puolelta.
Heippa,

Onko mitään uutta raportoitavaa tässä tekstitysasiassa? Työn alla edelleen?
Moikka wheeler!

Netti / mobiiliversiossa ei ole kuulovammais (dutch) tekstitystä, ainakaan tällä hetkellä saatavilla. Tekstityskielivalinnassa on näkyvissä yleisesti ottaen ne tekstityskielet, jotka ohjelmaan on saatavissa.
Paha takaisku! Kiitos kumminkin infosta.
Hyvin muuten toimiva palvelu on sitten pakko sanoa irti kun 3 kk tutustumisjakso tulee täyteen. Ja toivottavasti tulevaisuudessa kytkeä uudestaan.
Irtisanotaanko palvelu asiakaspalvelun kautta vai onnistuuko "palvelupyynnön" kautta Omilta Sivuilta? Irtisanomisaika?
Moi wheeler!

Kyseessä on tutustumisjakso, joten voit irtisanoa palvelun tutustumisajan sisällä, ilman irtisanomisaikaa. Tunnukset itsessään ovat maksuttomat, eli koko tunnuksia ei tarvitse irtisanoa. Tunnuksella olevat kanavapaketit voit irtisanoa myös itse omilta sivuilta, kuin kirjaudut sisään Sonera tunnuksilla.
Heippa,

Voitteko vahvistaa: Jos omilta sivuilta valitsee kohdan "Ei kiitos, haluan päättää sopimuksen" palvelu ja kiinteät kk-maksut loppuu, mutta tunnukset säilyy. Tutustumisjakso vielä kesken mutta varmistan tämän nyt.
Hei wheeler,

Mobiiliviihteen tunnukset ovat siis maksuttomat. Voit irtisanoa kaikki kanavapakettisi, mutta tunnukset jäävät edelleen voimaan, eikä niistä laskuteta erikseen. Ainoastaan siis tilatuista kanavapaketeista, jos maksullisia sellaisia on tilattuna.

Jos haluat että nuo tunnukset poistetaan myös, niin toistaiseksi se onnistuu ainoastaan asiakaspalvelumme kautta.

Vastaa