Skip to main content

Sonera Viihde ohjelmatekstitys netissä ja mobiilissa

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Hei,
Tuli kytkettyä Soneran uusi viihdepalvelu "tutustumishintaan" Kytkentä, käyttöönotto ja toimivuus oli taas sonera laatua, mutta kuinka dvb-ohjelmatekstitys kytketään päälle? T-valikosta löytyi vain "suomi" ja "ei tekstitystä"

8 kommenttia

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • June 26, 2014
Tarkennus edelliseen:
Kysymys koskee nimenomaan Yle kanavien tekstitystä. Digibokseissa käytetään dut,fin js sve jos kyse on kotimaisista ohjelmista

  • June 26, 2014
Moikka wheeler!

Laittelin viestiä asiasta eteenpäin ja selvitetään tuon tekstityksen tilanne myös tuon netti -ja mobiiliviihteen puolelta.

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 11, 2014
Heippa,

Onko mitään uutta raportoitavaa tässä tekstitysasiassa? Työn alla edelleen?

  • August 11, 2014
Moikka wheeler!

Netti / mobiiliversiossa ei ole kuulovammais (dutch) tekstitystä, ainakaan tällä hetkellä saatavilla. Tekstityskielivalinnassa on näkyvissä yleisesti ottaen ne tekstityskielet, jotka ohjelmaan on saatavissa.

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 11, 2014
Paha takaisku! Kiitos kumminkin infosta.
Hyvin muuten toimiva palvelu on sitten pakko sanoa irti kun 3 kk tutustumisjakso tulee täyteen. Ja toivottavasti tulevaisuudessa kytkeä uudestaan.
Irtisanotaanko palvelu asiakaspalvelun kautta vai onnistuuko "palvelupyynnön" kautta Omilta Sivuilta? Irtisanomisaika?

  • August 12, 2014
Moi wheeler!

Kyseessä on tutustumisjakso, joten voit irtisanoa palvelun tutustumisajan sisällä, ilman irtisanomisaikaa. Tunnukset itsessään ovat maksuttomat, eli koko tunnuksia ei tarvitse irtisanoa. Tunnuksella olevat kanavapaketit voit irtisanoa myös itse omilta sivuilta, kuin kirjaudut sisään Sonera tunnuksilla.

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • August 27, 2014
Heippa,

Voitteko vahvistaa: Jos omilta sivuilta valitsee kohdan "Ei kiitos, haluan päättää sopimuksen" palvelu ja kiinteät kk-maksut loppuu, mutta tunnukset säilyy. Tutustumisjakso vielä kesken mutta varmistan tämän nyt.

  • August 28, 2014
Hei wheeler,

Mobiiliviihteen tunnukset ovat siis maksuttomat. Voit irtisanoa kaikki kanavapakettisi, mutta tunnukset jäävät edelleen voimaan, eikä niistä laskuteta erikseen. Ainoastaan siis tilatuista kanavapaketeista, jos maksullisia sellaisia on tilattuna.

Jos haluat että nuo tunnukset poistetaan myös, niin toistaiseksi se onnistuu ainoastaan asiakaspalvelumme kautta.