Skip to main content
Hei,

Muuton yhteydessä sonera viihteen digiboxini jouduttiin resetoimaan ja joudun nyt kirjautumaan palveluun uudelleen. Vanhat tunnukseni eivät tunnu kuitenkaan toimivan ja kun yritän omien sivujen kautta pyytää sonera viihteen uutta salasanaa, ei sitä tule matkapuhelimeeni vaikka tilaus olevinaan lähtee eteenpäin, myöskään viestintäkansiossa ei ole mitään tietoja, vaikka sinnekin sen piti tulla.

Voisitteko siis laittaa minulle sonera viihteen uuden salasanan tekstarilla, jotta pääsen käyttämään taas palvelua? Olihan tuo käyttäjätunnus, jota tässä yhteydessä pitää käyttää tuo omilta sivuilta näkyvä sonera viihteen käyttäjätunnus? Kiitos!!
Hei Katinka,


Laitoin tulemaan salasanan sekä PIN-koodit sinulle, käyttäjätunnus on juuri se omilta sivuilta löytyvä viihteen käyttäjätunnus. 🙂
Hei.

Minulle kävi samoin, kuin alla olevan kirjoittajalle.

Tilasin Sonera Viihteen uuden salasanan ja PIN-koodin ... lähetys meni eteenpäin, mutta luvattua uutta salasanaa ja pin-koodia ei tullutkaan tekstiviestillä puhelimeeni.
Nyt on sitten tilanne kotona, että telsuu ei voi katsella.

Voitteko lähettää minullekin tekstarilla uudet salanana ja pin-koodi ?
.
.
.


(
Katinka kirjoitti:
Hei,

Muuton yhteydessä sonera viihteen digiboxini jouduttiin resetoimaan ja joudun nyt kirjautumaan palveluun uudelleen. Vanhat tunnukseni eivät tunnu kuitenkaan toimivan ja kun yritän omien sivujen kautta pyytää sonera viihteen uutta salasanaa, ei sitä tule matkapuhelimeeni vaikka tilaus olevinaan lähtee eteenpäin, myöskään viestintäkansiossa ei ole mitään tietoja, vaikka sinnekin sen piti tulla.

Voisitteko siis laittaa minulle sonera viihteen uuden salasanan tekstarilla, jotta pääsen käyttämään taas palvelua? Olihan tuo käyttäjätunnus, jota tässä yhteydessä pitää käyttää tuo omilta sivuilta näkyvä sonera viihteen käyttäjätunnus? Kiitos!!
)
Hei Plootu61,

Laitoin sinulle Viihteen tunnukset tulemaan yhteystiedoissasi näkyvään numeroon tekstiviestillä. Tulivathan ne perille?

Vastaa