Skip to main content
Moi
Tilattiin uusi kaukosäädin vioittuneen tilalle noin viikko sitten ja luvattiin parissa päivässä uusi.
Eipä ole näkynyt????
t. marko
Hei justice5,

Lisäätkös asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Numero lisätty, (on vaimon nimellä sitten tuo liittymä)..
Hei justice5! Tilaus oli jäänyt jumiin järjestelmiimme, jonka vuoksi kaukosäädintä ei oltu lähetetty. Pyysin nyt korjaamaan tilauksen ja laittamaan kaken postin matkaan. Pahoittelut tästä viivästyksestä. Tällä välin kannattaa tutustua Sonera Kake -sovellukseen: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/sovellukset

Vastaa