Moi
Tilattiin uusi kaukosäädin vioittuneen tilalle noin viikko sitten ja luvattiin parissa päivässä uusi.
Eipä ole näkynyt????
t. marko
Sivu 1 / 1
Hei justice5,
Lisäätkös asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisäätkös asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Numero lisätty, (on vaimon nimellä sitten tuo liittymä)..
Hei justice5! Tilaus oli jäänyt jumiin järjestelmiimme, jonka vuoksi kaukosäädintä ei oltu lähetetty. Pyysin nyt korjaamaan tilauksen ja laittamaan kaken postin matkaan. Pahoittelut tästä viivästyksestä. Tällä välin kannattaa tutustua Sonera Kake -sovellukseen: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/sovellukset
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.