Skip to main content

Sonera viihde, uusi kaukosäädin viipyy?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi
Tilattiin uusi kaukosäädin vioittuneen tilalle noin viikko sitten ja luvattiin parissa päivässä uusi.
Eipä ole näkynyt????
t. marko

3 kommenttia

  • August 5, 2014
Hei justice5,

Lisäätkös asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistaa asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • August 6, 2014
Numero lisätty, (on vaimon nimellä sitten tuo liittymä)..

  • August 7, 2014
Hei justice5! Tilaus oli jäänyt jumiin järjestelmiimme, jonka vuoksi kaukosäädintä ei oltu lähetetty. Pyysin nyt korjaamaan tilauksen ja laittamaan kaken postin matkaan. Pahoittelut tästä viivästyksestä. Tällä välin kannattaa tutustua Sonera Kake -sovellukseen: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/sovellukset