Skip to main content

Sonera viihdepaketti

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Hei,

minulla on jatkuvasti ongelmia sonera viihdepaketin näkyvyyden kanssa. Joka kuukausi tulee useiden päivien katkoksia jolloin maksukanavat ei toimi. Nyt on mennyt jo toista viikkoa eikä mikään maksukanavista näy. Netti toimii kyllä. Tällä hetkellä ilmoittaa vikakoodia 712. Haluaisin irtisanoa sopimuksen koska en jaksa enää taistella ongelmien kanssa kun koskaan ei tiedä näkyykö kanavat vai ei. Mielestäni olen maksanut laskuni ajallaan. Olisi kiva saada vastaus. terveisin Markku Kontila

1 kommentti

  • May 6, 2013
Hei markakon

Harmi että Viihteen kanssa on ollut ongelmia. Tein liittymääsi pienen säädön, jonka pitäisi auttaa pätkimis ongelmissa. Uskoisin että pätkiminen saadaan kyllä poistumaan. Linja-arvot näyttävät hyviltä. Muutamat asiat haluaisin tarkistaa. Kuinka pitkä puhelinjohto sinulla on modeemista puhelinpistokkeelle?

Oletko kokeillut resetoida laitteita? Ohjeet Thomsonin resetointiin löydät täältä. Digiboksille kannattaa myös tehdä tehdasasetusten palautus ja ohjelmiston poisto. Ohjeet tähän löydät täältä.

Mikäli ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä Vikapalveluumme. Pätkimisestä voidaan kirjata vikailmoitus. Verkonhallintamme voi tutkia asian tarkemmin.