Mitenköhän se nyt menikään ? Puhelimitse tilasin tarjotun laajakaista päivityksen ja samalla tein päätöksen viihde paketista.
Toisin kuin yleensä suostuin samantien paketin tilaajaksi, yleensä tarkastelen tilannetta netissä ajankanssa.
Luvattua vahvistusta tilauksesta ei kuulunut, laitteet kuitenkin tuli jo viikon sisällä...
Siitä soittamaan asiakaspalveluun (omalla kustannuksella) ja kyselemään tilaussopimuksen perään...
Sain sähköpostiin muutaman päivän kuluttua siitä ...
Netissä pakettiin kuuluu tallentava digiboxi 500 G levyllä, puhelimessa ei...
Luvattiin että voi tallentaa vaikka kaikkia kanavia yhtäaikaa.. Kun ei voi tallentaa kuin muutamaa...
Lisäksi oli kuulemma sovittu Viasat paketista, (itse en muista) joka 0 € ens.kk sitten maksullinen , ei palvele tarpeita... ei mitään jota katseltaisiin meidän taloudessa. Missään nimessä en olisi tilannut itse...
Itsellä tällähetkellä toinen maksullinen kortti käytössä, vastaavia kanavia valittavana vain Mix M paketissa, joten lisämaksua tiedossa...
Siis mikään tähän mennessä ei ole parantunut... Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua ?
Sonera viihteen uusi "vanha" asiakas
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.