Miten Sonera Viihteen vikatilanteesta on tarkoitus ilmoittaa? Isäni muutti viime lokakuussa eikä hänellä ole sen jälkeen Sonera Viihteessä toiminut mikään muu kuin laskutus.
Numerosta 0206 9 0101 löytyy kyllä viihdyttävä, äänellä toimiva vikailmoituslabyrintti, mutta Jari Karjalaisen bigbrother-äänen lisäksi opastavia ihmisiä sen varrelle ei ole ripoteltu eikä vaihtoehdoista mikään koske Sonera Viihdettä. Lähimmäksi osuu laajakaistan vika, mutta sen polun päästä löytyy vain ilmoitus satasen laskusta jos siitä uskaltautuu pidemmälle, itse laajakaista kun nyt sattuu toimimaan.
Ongelma on siinä, että palvelureititin näkee kyllä Motorolan boksin, mutta boksi kuitenkin väittää, että ei saa IP-osoitetta. Kun samaan verkkopiuhaan ja samaan porttiin kytkee tietokoneen, se saa kyllä IP-osoitteen ja verkko toimii. Asetusten resetointi palvelureitittimestä ei auta, eikä myöskään Motorolan boksin resetointi. Isäni osaaminen ei riitä asian selvittämiseen ja itse opiskelen työn ohessa enkä helpolla ennätä vierailemaan isäni luona Soneran palveluaikoina.
- Kimmo
Sonera Viihteen viasta ilmoittaminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.