Skip to main content

Sonera+Win8+täysnetti

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kone on Samsung NP300E5A jossa on Soneran SIM-kortti sisällä.
Netti toimi ennen kuin asensin Windows 8:n.
Puhelimitse kukaan, ei Soneralla eikä Helpsonilla osannut sanoa MITÄÄN!
Nyt olen maksanut kuukauden verran Täysnetistä ilman että se toimii.
Löytyykö vastaus täältä?
Kiitos!

2 kommenttia

  • November 16, 2012
Hei Lampleon!

Lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voimme tarkemmin tarkastella liittymääsi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • November 16, 2012
Lampleon: Windows 8 käyttöjärjestelmässä on ollut ongelmia mobiilinettiyhteyksien kanssa. Käyttöjärjestelmä ei ole tunnistanut yhteyttä jostain syystä.

Mikäli mahdollista, voisit kokeilla liittää koneesi johonkin toimivaan verkkoon ja päivittää Samsung Connection Manageriin uusin versio. Uusin versio on 1.6.8.0103

Jos tuokaan päivitys ei auta asiaa, otathan yhteyttä Vikapalveluumme 0206 90101 niin ongelmaa voidaan tarkemmin selvitellä.