Skip to main content
Kuinkahan Soneraan saa yhteyden koskien aiheetonta laskua? Asiakaspalvelun puhelinpalvelun jonotusaika on jatkuvasti "yli 10 minuuttia" - mitä se sitten tarkoittaakaan. Ajanvarauspalvelu ilmoittaa, että "Ajanvarauskalenterissa ei valitettavasti ole tällä hetkellä vapaita aikoja. Voit ottaa meihin yhteyttä soittamalla asiakaspalvelunumeroomme."

Lähetänkö kirjeen?
Moi boxed!

Kaksi vaihtoehtoa vielä tuon asian hoidon suhteen on. Voit laittaa meille privaviestiä http://www.facebook.com/sonera kautta TAI kirjautumalla omille sivuille sonera-tunnuksillasi, voi lähettää palvelupyynnön asiakaspalveluun tästä asiasta.

Tietenkin jos haluat kertoa aiheesta tarkemmin täällä, voidaan asiaa tarkistella myös tätä kautta!
Moi Antti!

Ehdotuksesi ovat huonoja, mutta kiitos kuitenkin vastauksesta. En pääse kirjautumaan omille sivuille koska liittymäni on siirretty yrityksen haltuun. (Liittymän siirtoon liittyy laskuhuomatuksenikin). En myöskään keksi, miten lähettää privaviestiä Facebookissa. Ilmeisesti siellä pitäisi olla tili, että viestin voi lähettää.

Olen nyt käyttänyt 2 tuntia työaikaa ja 1 tunnin vapaa aikaa tämän asian selvittämiseen, enkä ole vielä päässyt edes alkuun laskun huomautuksen esittämiseksi Soneralle. Mikä olisi teidän ehdotuksenne korvaukseksi tästä ajasta, joka on kulunut hukkaan Sonerasta johtuvista syistä?
Hei boxed! Huomasin että olit lisännyt asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin. Sen avulla pääsemme kyllä hoitamaan laskuasioita. Kerrohan vain minkälainen asia on kyseessä niin eiköhän asia saada täällä kuntoon.
Hei Minna! Hyvä, että entinen asiakasnumeroni näkyy profiilissa. Kerrohan sinä, kuinka pääsemme sen avulla hoitamaan laskuasioita. Kuten ensimmäisessä viestissäni kirjoitin, ongelma on juuri yhteyden saaminen Soneran asiakaspalveluun laskua koskevassa asiassa.

Vastaa