Viime syksynä huomasin että jostain syystä sonera ei päästä läpi support@steampowered.com tukisivuston sähköposteja minulle. Viikon verran asiaa selviteltyäni soneran avuliaan henkilökunnan kanssa sekä Steamin vähemmän avuliaan, vaihdoin sähköpostiosoitteeni Steamille. Tästä meni noin puolitoista kuukautta kun sain soneralta tekstiviestin että vika on korjattu. Ei sen ihmeempiä selityksiä, enkä kaivannutkaan koska postit tulivat hienosti sittemmin läpi.
No niin, nyt sitten huomasin että sama ongelma on donotreply@blizzard.comin kanssa. Onko kenelläkään apuja ettei taas tarvitsisi aloittaa viikon puhelinrumbaa soneran kanssa ja sen jälkeen odottaa 6 viikkoa vian korjausta? Tilasin nimittäin BlizzardStoresta tavaraa ja ihmettelin kun kestää eivätkä vastaa tiedusteluihini. :(
Vaihdoin jälleen sähköpostiosoitteeni kyseiseen kauppaan jotta saisin heidän vastauksensa perille asti.
Neuvoja toivoen, H
Sivu 1 / 1
Pelkän lähettäjän sähköpostiosoitteen tai domainin perusteella ei voi tarkistaa onko viesti mahdollisesti blokattu tai jäänyt roskapostisuodattimeen. Asian selvittäminen vaatisi yhteydenottoa Vikapalveluun käyttämällä Laajakaistan vikailmoitus - lomaketta, jonka Lisätiedot-kenttään tulisi selvittää seuraavat tiedot niin hyvin kuin on mahdollista:
- Lähettäjän osoite
- Päivämäärä ja kellonaika (mahdollisimman tarkasti) milloin viesti on lähetetty
- Osoite mihin viesti on lähetetty (oma osoite)
- Myös viestin otsikko auttaa kadonneen viestin hakemisessa
Näillä tiedoilla pitäisi olla selvitettävissä onko viesti saapunut Soneralle ja mitä sille on tapahtunut. Perille saapumaton viesti voi olla blokattu lähettäjän SMTP-palvelimen IP-osoitteen perusteella tai viesti voi olla jäänyt roskapostisuodattimeen sisältönsä vuoksi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
- Lähettäjän osoite
- Päivämäärä ja kellonaika (mahdollisimman tarkasti) milloin viesti on lähetetty
- Osoite mihin viesti on lähetetty (oma osoite)
- Myös viestin otsikko auttaa kadonneen viestin hakemisessa
Näillä tiedoilla pitäisi olla selvitettävissä onko viesti saapunut Soneralle ja mitä sille on tapahtunut. Perille saapumaton viesti voi olla blokattu lähettäjän SMTP-palvelimen IP-osoitteen perusteella tai viesti voi olla jäänyt roskapostisuodattimeen sisältönsä vuoksi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.