Skip to main content
Hei!

Avasin vajaa kolme kuukautta sitten Soneralla liittymän. Kun liittymä avattiin, myyjä kysyi, onko osoitteeni sama kuin muutama vuosi sitten, jolloin myös olin Soneran asiakas. Sanoni, ettei ole ja kerroin uuden osoitteeni. Myyjä ei kuitenkaan jostain syystä saanu osoitetta vaihdettua ja sanoi, että saan sen varmasti sitten itsekin vaihdettua, kun liittymä aukeaa.

En kuitenkaan ole vielä tähän mennessä keksinyt, miten tämä onnistuu, vaikka olen luonut profiilin Soneralle mm. laskutusta varten. Miten saan osoitteen muutettua, että paperilaskut eivät mene enää muinaiseen osoitteeseeni tai kierrä monien mutkien kautta, auttamattoman myöhässä oikeaan kotiini?

Terveisin
Laura
Hei Laura!

Otatko yhteyttä asiakaspalveluumme, niin pystymme tarkistamaan osoitteenne ja tekemään muutoksen. Tätä muutosta ei valitettavasti voi tehdä omilla sivuilla. Näin ensihätään suosittelen että kävisit muuttamassa laskutusosoitteen nykyiseen osoitteeseenne. Sen voit tehdä omilta sivuilta: asiakastiedot->Laskutustiedot.

Vastaa