Alkaa pikkuhiljaa vituttaan hiljaistakin miestä. Tämä jatkuva pätkiminen alkaa saada sellaset mittasuhteet, että hyvin pian lentää soneran kamat ikkunasta ulos!
Pätkiminen on sellasta puolituntia ja tauko....sitten kokeiluja josko toimis jne...prkl...
Vikailmoitus tehty, joten odottelemme seuraavaa painimista, onko syy omissa vehkeissä vai soneran.
Uhkaus liki satasen laskusta hiljentää varmaan aika monet, mutta nyt vittu katotaan!!
Taas pätkäs poikki...
Soneralla pärjää pöllimetsässä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.