Skip to main content
Otin Soneralta joskus 5-8. 12.2008 Fujitsu siemens tietokoneen ja 1megan 3g liittymän.
No eka ongelma oli, että en saanut koneseen ajettua Windownsia, koska joku oli aikaisemmin käynistänyt koneen ja kone oli ns.kaatunut. No minähän meni heti seuraavana päivänä soneralle ja arvaattehan mikä vastaus oli "asia ei kuulu meille se on Fujitsun asia" vaikkakin kone oli jo heillä ilmeisesti ollut käynissä 😃. Soittelin fujitsulle 60e edestä arvatkaappas korvasko kukaan niitä EI TODELLAKAAN, mutta mitäpä tuota enään valittamaan 😃. Kyllä katkes multa ja samassa iskältä nopeesti kaikki yhteydet soneraan vaihdoin kaikki Saunalahteen, se on huomattavasti varteen otettavampi soneraan verrattuna, vaikkakin olen tähän asti ylistänyt Soneraa, mutta viimeisen parin vuoden aikana on tippunu mielipiteet ennen oli kaikki käynnykät koko meidän perheellä soneralla nykyään Saunalahdella ja toivoisin pääseväni tästäkin sopimuksesta eroon, koska palvelu ei toimi olleskaan !!!

Sitten asiaan!


Ottaessani kysyin HUOM! monta kertaa myyjältä että paljon toi 1megan yhteys antaa ulos tässä osotteessa ja annoin oman osoitteen ja myyjä vastasi että ainakin 500 kb/s , mutta eipä olellut koko minun aikana paljon yli 400kb/s yleisin on joku 97-120kb/s ja voitte arvata että siinä ei paljon netin sivut aukeille hulmuavasti.

Toivoisin jotain apua soneralta, jos te kehtaatte nähä jonkulaista vaivaa.

Lähetä viestiä s postiin niin laitan oman puh numeron tai jotain niin saahaan tämä asia edes kuntoon
Sonera Liikkuva Laajakaista liittyymään liittyvässä ongelmatilanteessa sinun kannattaa ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen vikapalveluun.

Voit joko soittaa tai lähettää Soneran Omien Sivujen kautta 'Matkapuhelinliittymän ongelmatilanne' - lomakkeen Soneran Vikapalvelun tutkittavaksi.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa