Skip to main content
Hei.

Ostin yksityiseltä läppärin (Macbook), joka on alunperin ostettu Soneran verkkokaupasta. Myyjä ei ole löytänyt sen takuukuittia, takuu on vielä voimassa. Voinko saada Soneralta siihen takuukuitin? Laite toki toimii joten kuitti ei ole välttämätön, mutta kaiken varalta.
Henkilö, joka oli alunperin ostanut Mac-tietokoneen verkkokauppamme kautta on tehnyt tietokoneesta sopimuksen kanssamme. Laitteen takuukuitista voidaan toimittaa tällä henkilölle tarvittaessa kopio.

Jos laite on ostettu 15.10.2010 jälkeen http://www.sonera.fi/laitteet -laitekaupastamme, henkilö voi olla takuukuitista yhteydessä laitekauppamme asiakaspalveluun, jonka numero on 0600 100 100 (0,95 €/min + pvm/mpm). Jos kyse on vanhemmasta tilauksesta, asia hoituu laajakaista-asiakaspalvelumme kautta numerosta 0200 17000 (pvm/mpm).

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa