Skip to main content
Miksi Soneralta tuli laajakaistaliittymästä ensimmäinen lasku paperilla (ja sen myötä Soneran 2,90 euron laskutuslisä), vaikka olin liittymää tilatessani, ja omilta sivuilta valinnut laskutustavaksi sähköpostilaskun (nyttemmin vaihdettu e-laskuksi, varmaan siitä huolimatta tulee laskut paperilla?). Laskun saavuttua, tarkistin omilta sivuilta että oli laskun toimitustapana ollut sähköpostilasku, mutta sähköpostiosoite oli ollut tyhjänä, enkä pystynyt kyseistä kenttää edes muuksi muuttamaan (olin sen kyllä määritellyt aikaisemmin ja tarkistanut sen olevan sielä). Meneekö Soneralla niin huonosti, että pitää kolmea euroa huijata asiakkailta?
Hei nuttunen!

Sähköpostiosoitteesi ei todennäköisesti ollut vielä päivittynyt laskutustietoihisi tuon ensimmäisen laskun osalta. Hyvitin paperilaskumaksun 2,90 eur liittymäsi tulevaan laskuun. Tällä hetkellä liittymän tiedoissa näkyy sähköpostilaskutus ja seuraava lasku tulee siis sinne. e-lasku ei ainakaan toistaiseksi ole vielä tiedoissamme. Kannattaakin tarkistaa omasta verkkopankista että kytkentä on tehty oikein.
Kiitos paljon asian korjaamisesta. :)

E-lasku on tilattu muutama päivä sitten, viime viikon perjantaina tai torstaina, eli ei varmaan sen takia vielä näy järjestelmissä. Mutta hyvä jos tulee jatkossa sähköpostilla, mikäli tuo e-lastku ei syystä tai toisesta onnistunut. Ainakin matkapuhelinlaskut aikaisemmin tuli onnistuneesti e-laskuna. 🙂
Hei nuttunen! E-laskun tilauksesi on tullut perille joten asia kunnossa:)

Vastaa