Saunalahti tarjoaa 39€/kk seuraavanlaista pakettia määräaikaissopimuksella:
- 24M ADSL2+
- ADSL2+ modeemi
- 1M Mobiililaajakaista
- Nettitikku
Onko Soneralla vastaavaa tarjousta nyt, tai tulossa? Ei oikein houkuttele tämä 24-megaisen liittymän pito 50€/kk hinnalla kun tuota katselee.
Soneralta vastaavaa tarjousta?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.