Täytyy ihmetellä että miten sinne pääsee asiakaspalvelijaksi ihminen joka ei tiedä asioista mitään!
Muuton yhteydessä kuitu jouduttiin muuttamaan adsl liittymäksi jolloin sain puhelun, että laittaisisvat viihdepaketin myöskin, nyt kun olisi ollut asennuspäivä tulikin uusi puhelu että se ei onnistu koska osoitteeseeni saa vain 8/1 liittymän jolloin viihde ei toimisi... Kaiken lisäksi asennus venyy taas johan tässä on jo viikko odoteltu.
Aluksi ajattelin että ihan sama, mutta asiaa mietittyäni alkoi vituttamaan suunnattomasti. Olisi oikeus ja kohtuus saada jonkunlainen korvaus tuollaisesta ääliömäisestä sekoilusta...
soneran ammattitaitoiset asiakaspalvelijat
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.