Sonera ja sen kujeet,
"Yhteistyömme K-Pussan kanssa päättyi viime vuoden lopulla. Keskitymme jatkossa omiin etuihin ja tarjouksiin." Sama koski aikoinaan Ykkösplussa asiakaita...
Olen ollut operaattorin asiakkaana n. 12 vuotta, koko aika viety saavutettuja etuja, vanhat asiakkaat
hylätty vallan, mitä hyötyä olla KULTA-tasolla, nekin edut vietiin...
Sonera kampanjoi surkuhupaisesti, työntekijät valehtelee, jopa medialle.
Muistan vielä ajan, kun SONERA oli reilu asiakkaitaan kohtaan, joko moraali muuttunut, tai ahneus
vienyt lopunkin...?
KYSYMYS?
Mitä ne EDUT on? Mitä pitää saavuttaa, ennen kuin niitä saa? Pidättekö asiakkaitanne pilkkananne?
Haluaisin nähdä ne henkilöt jotka johtaa tällä hetkellä SONERAA. Pulju on kohta kuin NOKIA, alas mennään ja vauhdilla, no kyllä kohta Microsoft tänkin ostaa... EHKÄ.
Hyvää syksyä kaikille, rotuun, uskontoon, siviilisäätyyn katsomatta.
ps. keskittykää ihmeessä laittamaan langattomat, siis 3G / 4G todella toimiviksi, ettei tarvi hermoja menettää. KIITÄN, että puhelimet on toiminut moitteetta, ainakin Forssassa.
Soneran asiakas, oletko pettynyt?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.