Soneran asiakaspalvelijat huijaavat

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Aikaisempaan viestiin jonka aiheena on Soneran surkeat nopeudet vastasi asiakaspalvelija näin:

"Liittymässäsi ei ole mitään rajoituksia nopeuden suhteen, käytössäsi on rajaton nettipaketti verkon maksiminopeuksilla. Emme muutenkaan rajoita netin nopeutta kokeiluajan jälkeen."

Tuohan on selvä valhe koska nimenomaan Sonera on tällä hetkellä ainoa operaattori joka on asettanut datakaton mokkuloihin. Asiasta voi lukea mm. seuraavista artikkeleista:

http://www.digitoday.fi/data/2010/11/04 ... 1015360/66

Kysyisin siis että milloin Sonera on vajonnut niin alas että tarjoaa huonojen palvelujen lisäksi myös väärää informaatiota näistä huonoista palveluista. Asian voisi varmasti viedä kuluttaja-asiamiehelle.

1 kommentti

kooler84: Soneran Netti-palvelut uudistuivat 1.11.2010 alkaen. Laajentunut valikoima helpottaa eri käyttötarpeisiin sopivan tiedonsiirtopalvelun valintaa. Kaikille näille palveluille on kuitenkin yhteistä se, että jos peruspaketin sisältämä tiedonsiirtomäärä verkon maksiminopeudella täyttyy, voi käyttöä kuitenkin jatkaa ilman lisäkuluja hitaammalla nopeudella. Toinen mahdollisuus on ostaa tarvittaessa lisäpaketti tai paketteja, jolloin verkon maksiminopeus on taas käytössä. Käyttö ei siis koskaan esty.

Mitä tulee sitten sinun liittymääsi ja liittymälläsi olevaan tiedonsiirtopalveluun, niin asia on juuri näin, kuten jo vastasimme. Olet tilannut liittymällesi tiedonsiirtopalvelun ennen valikoimamme uudistumista, joten entinen palvelu liittymälläsi säilyy sopimuksen mukaisesti. Käytössäsi on siis rajattoman Data kuukausi- palvelun lisäksi Data Teho Plus -palvelu, jolla saat verkon maksiminopeuden käyttöösi. Voit tarkistaa käytössäsi olevat palvelut esimerkiksi matkapuhelinlaskulta tai liittymänhallinnasta Omilta Sivuilta.

Vastaa