MOI !
Luokatonta puhelinpalvelua. Nytkin parhaillaan jonotan Soneran ASIANTUNTIJALLE jo 36minuutti menossa, hetki vielä kommenttia tulee tasaisin väliajoin. Tarve olis vaan tiputtaa adsl nopeutta ja sehän ei onnistu omilta sivuilta ollenkaan.
EDIT # "varaa puhelinaika" sinnekkin melkein viikon jono. Nyt menny jo 44min. Jee 46 minuuttia ja VIHDOINKIN vastaus. Homma sit suju ihan ok kunhan vaan ensin jonotti KOHTUUTTOMAN kauan.
EDIT # No jopas jotakin SONERA ON NOPEA PALVELUISSAAN. Puhelun jälkeen meni tasan KAKSI minuuttia kun ADSL linjan nopeus oli laskettuna. ETTÄ SILLEEN.
Sivu 1 / 1
Asiakaspalvelun tavoittaa myös palvelupyyntölomakkeella. Vastausaika on maksimissaan muutaman päivän, joten hyvin kiireisille asioille puhelin on parempi vaihtoehto.
Mainitsemasi Ajanvaraus on yksi vaihtoehto. Tällä hetkellä ensimmäiset vapaat ajat ovat viiden päivän kuluttua, mutta se tilanne vaihtelee. Usein soittoajan saa varattua kuluvalle päivälle, koska soittoaikoihin tulee jatkuvasti peruutuksia ja aikoja vapautuu.
Mainitsemasi Ajanvaraus on yksi vaihtoehto. Tällä hetkellä ensimmäiset vapaat ajat ovat viiden päivän kuluttua, mutta se tilanne vaihtelee. Usein soittoajan saa varattua kuluvalle päivälle, koska soittoaikoihin tulee jatkuvasti peruutuksia ja aikoja vapautuu.
Kysyisin miksi en ole saanut laskua sähköpostiin vaikka katsoin omilta sivuilta laskutus väli päättyy 24.11.10
Laskutusasiassakin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun joko Palvelupyynnön tai ajanvarauksen kautta.
Käytössämme on jälkikäteislaskutus, joten marraskuussa lähetettävä lasku koskee yleensä joko syys- tai lokakuun kuukausimaksua riippuen vähän omasta laskutusrytmistäsi.
Käytössämme on jälkikäteislaskutus, joten marraskuussa lähetettävä lasku koskee yleensä joko syys- tai lokakuun kuukausimaksua riippuen vähän omasta laskutusrytmistäsi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.