Soneran asiakaspalvelu
Tämä teidän aiakaspalvelu robottinne on syvältä ihan suoraan sieltä. Jos et pääse asiakaspalveluun kuin soittamalla 4-5 kertaa, kun aikaisemmat soitot johtavat suurinpiirtein päätökseen "En ymmärrä sinua soita uudelleen" ja jos joskus en tiedä miten sinne langanpäähän saa ihan OIKEEN ihmisen jonka kanssa voi IHAN oikeesti keskustella ongelmasta niin on itse siinä vaiheessa itse jo ihan änkyränä ja unohtanu kysyttävän asian. Muuttakaa nyt ihmeessä sinne palveluvalikkoon, että haluat puhua IHMISEN kanssa eikä tämän todella IDIOOTIN robotin kanssa. Toivottavasti tämä toteutetaan mahdollisemman pian koska tämä asia rupeaa mulla ainakin kohta olemaan kynnyskysymys vaihtaako johonkin muuhun palvelun tarjoajaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.