Siirryin Soneran laajakaista-asiakkaaksi alkukesällä. En saanut yhteyttäni toimimaan, sillä modeemissani oli Elisan asetukset. Otin yhteyttä Soneran asiakaspalveluun ja minut ohjattiin tukipalveluun, jonka hinta oli 2€/min. Puhelun aikana saatiin tarvittavat asetukset muutettua, mutta liittymä ei vain alkanut toimia. Niinpä minulle kerrottiin, että ainoa vaihtoehto on hankkia modeemi Soneran asetuksin. Laskeskelin, että Soneran "tervetulopaketti" tuli maksamaan minulle noin 90 euroa. Olisin varmasti pitäytynyt Elisassa, jos olisin tämän ennalta aavistanut. Näinkö Sonera haluaa houkutella uusia asiakkaita vai olisiko kohtuullista pyytää, että firma tulisi jotenkin vastaan liittymiskustannuksissani?
Sivu 1 / 1
Kuvauksesi perusteella liittymän käyttöönoton ongelmat johtuivat vanhasta modeemistasi tai modeemin asetuksista tai modeemin asetusten muuttamisen toimimattomuudesta.
Tämän perusteella ei esimerkiksi hyvityksiin liittymän käyttöönoton ongelmista ole perusteita, sillä asiakas on vastuussa oman laitteiston toimivuudesta.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Tämän perusteella ei esimerkiksi hyvityksiin liittymän käyttöönoton ongelmista ole perusteita, sillä asiakas on vastuussa oman laitteiston toimivuudesta.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.