Minulla on laajakaista ollut poikki jo 11.12.10 lähtien ja siitä on vikailmoitus tehty. 14 paivä tuli viesti että vika on muka korjattu, ei toiminut sekunttiakaan.
Tein uuden vika ilmoituksen ja siihen ole tullut mitää vastausta ja netti on edelleen poikki.
Tälläista käytännön kokemusta Soneran palvelusta
Sivu 1 / 1
Pahoittelut, ettei liittymä korjaantunut ensimmäisen vikailmoituksen jälkeen tehdyillä toimenpiteillä. Uusi vikailmoitus on nyt käsittelyssä ja saat ilmoituksen, kun se on valmistunut.
Suski kirjoitti: Pahoittelut, ettei liittymä korjaantunut ensimmäisen vikailmoituksen jälkeen tehdyillä toimenpiteillä. Uusi vikailmoitus on nyt käsittelyssä ja saat ilmoituksen, kun se on valmistunut.
Tämä on Neljäs vikailmoitus samasta viasta.
Laajakaistaliittymäsi ongelmat liittyvät alueen lankapuhelinverkon kaapelivikaan. Vikaa on jo aikaisemmin korjattu, mutta lopputulos liittymäsi kohdalla ei mitä ilmeisemmin ollut mitä piti. Liittymäsi viimeisin vikailmoitus on edelleen käsittelyssä eli työ on vielä kesken.
Katko laajakaistaliittymän toiminnassa on pitkä. Voit pyytää hyvitystä liittymän laskutukseen Asiakaspalvelun kautta kun laajakaistayhteys on saatu toimimaan ja tiedät miten pitkä katkos liittymän toiminnassa oli.
Katko laajakaistaliittymän toiminnassa on pitkä. Voit pyytää hyvitystä liittymän laskutukseen Asiakaspalvelun kautta kun laajakaistayhteys on saatu toimimaan ja tiedät miten pitkä katkos liittymän toiminnassa oli.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.