Sonera se panostaa tosissaan iPhonen myyntiin. Varasin oman laitteeni kesäkuussa netistä. Kun Sonera julkisti hinnat heinäkuussa, menin samana päivänä paikallisen Sonera liikkeeseen selvittämään, onnistuuko laitteen kytkeminen yrityksen liittymään. Samalla varasin myös laitteen liikkeestä ja näytin myös myyjälle mistä hinnat löytyy netistä kun hänellä ei niistä ollut mitään hajua. Myyjällä ei tuolloin ollut mitään tietoa kuinka varausjärjestelmä toimii (ja vielä tämän viikon maanantaina kertoi, että tulen saamaan laitteeni toisena). Heinäkuussa Soneralta sitten soitettiin nettivaraukseni tiimoilta jolloin ilmoitin, että olen varannut laitteen myös liikkeestä, jolloin soittaja perui nettivaraukseni, mutta ei kertonut, että liikkeeseen tehdyllä varauksella ei ole mitään virkaa vaan tulen saamaan oman laitteeni sitten kun kaikki nettivaraukset on ensin toimitettu eli sitten joskus elokuun lopulla? Eli ko. soittajallakaan ei siinä vaiheessa ollut tietoa kuinka Soneran järjestelmä toimii? Yllätys olikin sitten aikamoinen kun eilen paikallisesta liikkeestä kerrottiin, että en ole missään Soneran listoilla. Kuinka tällaisen laitteen lanseeraus/myynti voidaan hoitaa näin huonosti. Vai onko taustalla se, että asumme nokialandiassa? Hienoa on tietysti, että maailmassa löytyy vielä tuotteita, joita menee enemmän kuin päämies ehtii tekemään. Ja hyväähän kannattaa aina odottaa…
Sivu 1 / 1
Lisätään vielä sen verran, että paikallinen liike voivottelee kun hekin saivat koulutuksen vasta äsken ja Soneran myyntipalvelu kehottaa olemaan yhteydessä paikalliseen liikkeeseen..;)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.