Laajakaista on ollut kokonaan poikki jo 11.12.10 lähtien, vika ilmoituksia on tehty. Eivät ole
mitään auttaneet. Mitään korjausta ei ole tullut, vain pahoitteluja.
Saitko sinäkin samanlaisen Joululahjan??
Voiko Soneraan enään luottaa??
Soneran joululahja !!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.