Eli, tilasin eilen teidän liittymän internetsivuiltanne
http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laajakaista/Vaihtotilaus
ja toimin tuon mukaan.
Tuolla ei kuitenkaan missään vaiheessa kysytty mitään entisen operaattorin tietoja tai ylipäätänsäkkään että onko joku liittymä tällä hetkellä. Eikä tilausvahvistuksessa ole mainintaa että irtisanotte vanhan (toiselta) operaattorilta tilatun yhteyden.
1.Kuinka voitte irtisanoa vanhan liittymäni ilman mitään tietoja siitä?
2.Pitäisikö mailiin tulleessa tilausvahvistuksessa olla maininta että te irtisanotte vanhan liittymäni minun puolestani kuten internetsivuillanne sanotaan?
Sivu 1 / 1
Vaihtotilaus toimii ainoastaan ADSL-liittymästä toiseen vaihdettaesssa eli kun vaihdetaan ADSL-yhteyden operaattoria. Jos olet tilannut Laajakaista Extran, tulee sinun irtisanoa nykyinen liittymäsi itse. Tämä pätee kaikkiin Laajakaista Extra - liittymiin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.