Skip to main content

Soneran laajakaista katkeilemiset

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Mistä tämä johtuu? Tunnin sisällä katkeaa 2-5 kertaa. On vaihdettu modeemia joten se vika ei ole modeemissa vaan teissä.

1 kommentti

  • November 17, 2010
Jos myös modeemista seinään menevä kaapeli on vaihdettu, käytössä ei ole jatkojohtoa ja yhteys on testattu kaikista puhelinpistokkeista (sikäli kun kyseessä on ADSL-liittymä), ehdotan vikailmoituksen tekemistä liittymästä. Katkovan yhteyden vikailmoitus kannattaa tehdä Laajakaistan vikailmoituslomakkeella, koska siihen voit kirjoittaa miten vika ilmenee ja kuinka yhteyttä on testattu.