Olisin mahdollisesti kiinnostunut vaihtamaan nykyisen DNA:n laajakaistan Soneran astetta nopeampaan yhteyteen mutta verkkokaupan osoitehaku ilmoittaa että meidän osoitteeseemme ei laajakaistaa ole saatavilla.
Onko vika/puute vain Soneran nettikartassa vaiko onko asia todellakin näin?
Niinkuin aikaisemmin mainitsin, käytössämme on tällä hetkellä DNA:n 2M ADSL yhteys. Asumme n. 5-6km päässä Rauman keskustassa pienteollisuusalueen laidalla. Osoitetta en viitsi tähän julkisesti ilmoittaa mutta olisiko mahdollista että joku moderaattori asian tarkistaisi jos ilmoittaisin osoitteen jotain muuta kautta.
Sivu 1 / 1
Todennäköisesti osoitteeseesi ei ole saatavuutta Soneran laajakaistaliittymälle. Voit kuitenkin tarkistaa asian soittamalla Asiakaspalveluumme numeroon 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.