Skip to main content
Olisin mahdollisesti kiinnostunut vaihtamaan nykyisen DNA:n laajakaistan Soneran astetta nopeampaan yhteyteen mutta verkkokaupan osoitehaku ilmoittaa että meidän osoitteeseemme ei laajakaistaa ole saatavilla.

Onko vika/puute vain Soneran nettikartassa vaiko onko asia todellakin näin?

Niinkuin aikaisemmin mainitsin, käytössämme on tällä hetkellä DNA:n 2M ADSL yhteys. Asumme n. 5-6km päässä Rauman keskustassa pienteollisuusalueen laidalla. Osoitetta en viitsi tähän julkisesti ilmoittaa mutta olisiko mahdollista että joku moderaattori asian tarkistaisi jos ilmoittaisin osoitteen jotain muuta kautta.
Todennäköisesti osoitteeseesi ei ole saatavuutta Soneran laajakaistaliittymälle. Voit kuitenkin tarkistaa asian soittamalla Asiakaspalveluumme numeroon 0200 17000 (mpm/pvm).

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa