Soneran laajakaista liittymä ei toimi osoitteessa Kariniemenkatu xx.
TW 501 modeemi toimi nyt toimistollani ihan hyvin.
Kävin asiakkaan luona omalla koneella jota nytkin käytän toteamassa ettei yhteys pelaa.
ADSL valo syttyy mutta ei internet valo, joka syttyy kun yhteys toimii.
Tässä phnetin linjassa se toimii.
Ehdotanko operaattorin vaihtoa vai käyttekö korjaamassa vian PIKAISESTI.
Terv.
Jyrki
Sivu 1 / 1
Vaikuttaa ettei vika ole ADSL-modeemissa, joten vikailmoitus laajakaistaliittymästä Vikapalvelun numeroon 0206 90101 (mpm/pvm). Se on nopein tapa saada poikki olevan yhteyden korjaus käyntiin.
Laajakaistan vikailmoituksen voi jättää myös Laajakaistan vikailmoituslomakkeella, mutta sen kautta tulleisen viestin purkamisessa on tällä hetkellä useamman päivän jono. Soittamalla 0206 90101 - ja viemällä puhelu loppuun asti - muodostuu liittymästä puhelun perusteella vikailmoitus ja vian selvitys alkaa nopeasti.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Laajakaistan vikailmoituksen voi jättää myös Laajakaistan vikailmoituslomakkeella, mutta sen kautta tulleisen viestin purkamisessa on tällä hetkellä useamman päivän jono. Soittamalla 0206 90101 - ja viemällä puhelu loppuun asti - muodostuu liittymästä puhelun perusteella vikailmoitus ja vian selvitys alkaa nopeasti.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.