Skip to main content
Hei,

Minulla on Sonera Extra laajakaista, johon sisältyy Soneran toimittama langaton modeemi. Olin viikon lomalla jolloin modeemi oli kytketty pois päältä. Kun palasin kotiin ja laitoin modeemin päälle, se toimi oikein muutaman minuutin. Ongelmana on, että langaton nettiyhteys katkeilee noin parin-kolmen minuutin välein. Ethernet-johdolla yhteys kuintenkin toimii.

Tätä ennenkin yhteys katkesi tunnin välein. Modeemi oli itse asettanut DHCP leasen pituudeksi yhden tunnin. Se on edelleen yksi tunti, mutta silti yhteys katkeaa parin minuutin jälkeen.

Yritin jättää vikailmoituksen Soneran vikailmoitusnumeroon. Siellä automaatti otti ilmoituksen vastaan, mutta eihän sille voinut kunnolla kertoa mistä on kyse. SE teidän automaatti on ihan täysi susi ja asiakaan kyykyttämistä. Miksi en voi enää jonottaa asiantuntijallennen niinkuin ennen, vaan tuhlaan aikaani jonkun typerän automaatin kanssa, joka ottaa vastaan ilmoituksen jossa ei selviä, mikä on vialla????

toivottavasti teiltä nyt joku edes ymmärtää soittaa minulle.
Kiitos palautteestasi.

Vikailmoitusnumerossamme 0206 90101 on käytössä vianrajausautomaatti, jonka kautta on mahdollista jättää laajakaistaliittymän vikailmoitus. Vianrajausautomaatin avulla halutaan mm. tarjota asiakkaalle mahdollisuus jättää laajakaista liittymän vikailmoitus ilman pitkää jonotusta ja mihin vuorokauden aikaan tahansa. Lisätietoa vianrajausautomaatista.

Voimme tarkistaa onko liittymässäsi tällä hetkellä avointa käsittelyssä olevaa vikailmoitusta, jos liität asiakasnumerosi keskustelupalstan tietoihisi (Omat asetukset ja Profiili -valikoiden kautta). Näet asiakasnumeron laajakaistaliittymäsi laskulta.

Vikapalveluumme on mahdollista ottaa yhteyttä myös Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa