Meillä on Soneran lankapuhelin ja DNAn laajakaista. Nyt olisi tarkoitus luopua kokonaan lankapuhelimesta; sitä varten Soneralla on irtisanomisautomaatti. Ennen kuin pirautan sinne, olisi kiva saada vastaus kahteen kysymykseen:
1) Voinko olla varma, että laajakaista pysyy toiminnassa, eikä katkea ku:3v6094n8]vahingossakaan[/u:3v6094n8]?
2) Onko lankapuhelinliittymän irtisanominen ilmaista?
Kiitos!
Sivu 1 / 1
haamunainen kirjoitti: Meillä on Soneran lankapuhelin ja DNAn laajakaista. Nyt olisi tarkoitus luopua kokonaan lankapuhelimesta; sitä varten Soneralla on irtisanomisautomaatti. Ennen kuin pirautan sinne, olisi kiva saada vastaus kahteen kysymykseen:
1) Voinko olla varma, että laajakaista pysyy toiminnassa, eikä katkea ku:33w20kz9]vahingossakaan[/u:33w20kz9]?
2) Onko lankapuhelinliittymän irtisanominen ilmaista?
Kiitos!
Täällä
Niin wanha. Ja täysin hyödytön. Odotellaan asiantuntijan vastausta.
Oli niin vaikeeta etsiä tuo tieto.
1. Ei katkea (tosin ei sulle kukaan voi 100% luvata ettei katkea)
2. Ei maksa, paitsi soitto aspaan (mpm/pvm)
1. Ei katkea (tosin ei sulle kukaan voi 100% luvata ettei katkea)
2. Ei maksa, paitsi soitto aspaan (mpm/pvm)
Voin vakuuttaa, että kyllä googlattiin. Löytyi se irtisanomisautomaatti, mutta kannattanee soittaa aspaan. Toivottavasti kaikki sujuu ilman yllätyksiä.
Kiitos sinulle.
Kiitos sinulle.
haamunainen: Kannattaa lankapuhelimen irtisanomisen yhteydessä mainita että samassa linjassa on toisen operaattorin ADSL-liittymä. Lankapuhelinliittymän irtisanomisen ei pitäisi vaikuttaa mitenkään ADSL-yhteyden toimintaan, mutta varmuuden vuoksi ottaisin asian esille, jotta asentaja ei epähuomiossa katkaise linjan fyysistä yhteyttä kokonaan.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.