Skip to main content

Soneran lankapuhelin + DNA laajakaista

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Meillä on Soneran lankapuhelin ja DNAn laajakaista. Nyt olisi tarkoitus luopua kokonaan lankapuhelimesta; sitä varten Soneralla on irtisanomisautomaatti. Ennen kuin pirautan sinne, olisi kiva saada vastaus kahteen kysymykseen:

1) Voinko olla varma, että laajakaista pysyy toiminnassa, eikä katkea [u:3v6094n8]vahingossakaan[/u:3v6094n8]?

2) Onko lankapuhelinliittymän irtisanominen ilmaista?

Kiitos!

5 kommenttia

  • November 29, 2009
haamunainen kirjoitti:
Meillä on Soneran lankapuhelin ja DNAn laajakaista. Nyt olisi tarkoitus luopua kokonaan lankapuhelimesta; sitä varten Soneralla on irtisanomisautomaatti. Ennen kuin pirautan sinne, olisi kiva saada vastaus kahteen kysymykseen:

1) Voinko olla varma, että laajakaista pysyy toiminnassa, eikä katkea [u:33w20kz9]vahingossakaan[/u:33w20kz9]?

2) Onko lankapuhelinliittymän irtisanominen ilmaista?

Kiitos!


Täällä

  • November 29, 2009
Niin wanha. Ja täysin hyödytön. Odotellaan asiantuntijan vastausta.

  • November 29, 2009
Oli niin vaikeeta etsiä tuo tieto.

1. Ei katkea (tosin ei sulle kukaan voi 100% luvata ettei katkea)

2. Ei maksa, paitsi soitto aspaan (mpm/pvm)

  • December 1, 2009
Voin vakuuttaa, että kyllä googlattiin. Löytyi se irtisanomisautomaatti, mutta kannattanee soittaa aspaan. Toivottavasti kaikki sujuu ilman yllätyksiä.

Kiitos sinulle.

  • December 2, 2009
haamunainen: Kannattaa lankapuhelimen irtisanomisen yhteydessä mainita että samassa linjassa on toisen operaattorin ADSL-liittymä. Lankapuhelinliittymän irtisanomisen ei pitäisi vaikuttaa mitenkään ADSL-yhteyden toimintaan, mutta varmuuden vuoksi ottaisin asian esille, jotta asentaja ei epähuomiossa katkaise linjan fyysistä yhteyttä kokonaan.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu