Meillä on Soneran lankapuhelin ja DNAn laajakaista. Nyt olisi tarkoitus luopua kokonaan lankapuhelimesta; sitä varten Soneralla on irtisanomisautomaatti. Ennen kuin pirautan sinne, olisi kiva saada vastaus kahteen kysymykseen:
1) Voinko olla varma, että laajakaista pysyy toiminnassa, eikä katkea [u:3v6094n8]vahingossakaan[/u:3v6094n8]?
2) Onko lankapuhelinliittymän irtisanominen ilmaista?
Kiitos!
Soneran lankapuhelin + DNA laajakaista
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.