Skip to main content
Olen yrittänyt saada äitini kuoleman jälkeen irtisanotusta liittymästä laskua Sopneralta, jotta voimme suorittaa perunkirjoituksen aikataulussa.
Nyt sitten helvetin töykee ihminen asiakaspalvelussa kertoo, lasku tulee joskus kevät talvella, koska on alle 20€.
Miten on mahdollista tälläinen laskutuskäytäntö, kun ihminen ilmoitetaan kuolleeksi, että hänenkin kohdallaan toimitaan samalla tavalla kuin elävienkin kohdalla, ja kuolinpesä joutuu odottamaan hamaan tulevaisuuteen laskua, vai odottaako Sonera tässäkin tapauksessa, että jospa se liittymän omistaja vielä soittaisi.

Kertokaapa vielä mihin tästä asiasta voi reklamoida, teidän sivut ei anna mahdollisuutta reklamointiin, on sen verran tehokkaat sivut tällä kohdalla.
Ei näytä Soneran asiakaspalvelua kiinnostavan moinen asia, tiedän varsin tarkkaan sen, että sen laskun saa pois sieltä järjestelmästä jos sen haluaa. Luultavasti YT neuvottelut Sonerallakin menossa kun asiakaspalvelu asenne ja toiminta on tuolla tasolla.
Sähköyhtiössä em. tapauksessa kyllä toimittiin mallikkaasti ja sain laskun omaan sähköpostiini muutamassa minuutissa, vaikka olikin laskutusjonossa ja menossa ajoon.

Täytyy kait siirtää keskustelu jonnekin Iltapäivälehtien keskustelupalstoille, siellähän sanalla Sonera on suorastaan räjähtävä vaikutus.
Olen yrittänyt saada äitini kuoleman jälkeen irtisanotusta liittymästä laskua Soneralta, jotta voimme suorittaa perunkirjoituksen aikataulussa.
Nyt sitten helvetin töykee ihminen asiakaspalvelussa kertoo, lasku tulee joskus kevät talvella, koska on alle 20€.
Miten on mahdollista tälläinen laskutuskäytäntö, kun ihminen ilmoitetaan kuolleeksi, että hänenkin kohdallaan toimitaan samalla tavalla kuin elävienkin kohdalla, ja kuolinpesä joutuu odottamaan hamaan tulevaisuuteen laskua, vai odottaako Sonera tässäkin tapauksessa, että jospa se liittymän omistaja vielä soittaisi.

Sähköyhtiössä em. tapauksessa kyllä toimittiin mallikkaasti ja sain laskun omaan sähköpostiini muutamassa minuutissa, vaikka olikin laskutusjonossa ja menossa ajoon.

Tulen siirtämään keskustelun jonnekin Iltapäivälehtien keskustelupalstoille, siellähän sanalla Sonera on suorastaan räjähtävä vaikutus, jos täällä ei osata vastata.
tatu: pahoittelen, että olet saanut töykeää palvelua.

Irtisanotun liittymän loppulasku lähetetään laskun loppusummasta riippumatta seuraavassa laskutusajossa. Koska en pääse tarkistamaan tarkistamaan tarkkoja liittymäkohtaisia tietoja, en pysty antamaan tarkkaa päivämäärää laskutusajosta. Yleiset laskutusaikataulut matkapuhelinlaskuista löydät täältä.
Esim. laskutusryhmän 21 joulukuun laskutusajo on huomenna 8.12 ja lasku lähtee asiakkaalle parin päivän sisällä laskutusajosta.

Vastaa