hei kysyisin että kun tein 18kk sitten sopimuksen siitä että 8m/1m ---> 24m/1m ja se oli jonkun sortin tarjous ja ku otin sit ps3 samalla et saan kiinteet hinnat no 30e/kk netti 20e/kk ps3 ja se on nyt sit maksettu ton 18kk ajalta ja ihan moitteettomasti ja kysyin tossa ku kävin sonera pistees kysyys että kui mulla näkyy et tulee vieläkin ps3 laskuja vaikka se olis jo pitäny olla niin että sonera "hyvittää" sen loppu osan no ny kuitenkin rapsuu laskuja että olis kiva niiku tietää mitä tehdä ku en ny turhaa alkais maksaan noita ps3 laskuja .. olis kiva ku toi oikeesti selviäis
Sivu 1 / 1
Laajakaistaliittymän ja Playstation 3:n sopimuskaudet ovat eri mittaiset, joka on todennäköisesti syynä siihen, että laitteesta veloitetaan vielä.
Voin tarkistaa laitteen sopimuskauden pituuden, jos lisäät Soneran asiakasnumerosi käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Toinen vaihtoehto on, että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
Voin tarkistaa laitteen sopimuskauden pituuden, jos lisäät Soneran asiakasnumerosi käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Toinen vaihtoehto on, että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.