Hei taas!
viewtopic.php?f=65&t=10884 (toivottavasti linkki toimii)
Soittelitte taas marraskuun lopulla ja sovittiin että kanavapakettini päivitetään MTV3totaliin 1.12.2012. Soittaja ilmoitti että kanavapaketin pitäisi näkyä kuitenkin
heti. Kun ei illan aikana alkanut näkymään niin soitin teidän vikapalveluun josta ilmoitettiin että mitään tällaista ei näy järjestelmässänne.
Kehotettiin tekemään asiakaspalvelun kautta reklamaatio johon tuumasin että en jaksa enään tapella näistä asioista kanssanne.
Viime viikolla laitoitte teksiviestin minulle jossa kerrottiin että teette päivitystä kaapeliverkkoon jonka takia kaikki kanavat on pimeänä. En hirveästi yllättynyt että
korjauksenne venyi puolta pitempään mitä olitte ilmoittanut. Yllätyin todella kun minulle tuli kirje että korvaukseksi tarjoatte minulle (siis ilman mitään reklamaatiota minun puolelta)
ilmaiseksi valitsemani kanavapaketin. Soitin ilmoittamaanne numeroon ja sanoin että laittakaa Viasat näkymään...henkilö ilmoitti että 2h päästä pitäisi näkyä.
Tiedän että jos ei näy niin palauta tehdasasetukset ja asenna kanavat uudestaan.
Vitsailtiin vaimon kanssa että saapa nähdä miten tuossa taas käy. Kävi sillain että mitään ei koskaan näkynyt.
Olen ollut maksukanavapalveluiden asiakkaana n.10-12v ja kaikki ongelmat ja taistelut on alkaneet sinä päivänä kun nämä palvelut vaihtuivat Soneran tarjoamaksi.
En ole ollut missään vaiheessa teiltä mitään korvauksia vailla enkä ole nytkään. On kuitenkin todella säälittävää että ette saa näkymään edes niitä palveluita mitä yritätte
korvauksena minulle töppäilyistänne tarjota.
Saitte minusta äänekkään äänitorven palveluillenne.
Parahin terveisin, MaKe33
Soneran maksukanavapalveluista...
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.