Hei! Hommasin n. kuukausi sitten Soneran mokkulan "rajattomalla" nopeudella. Tein Soneran nopeustestin ja nopeudeksi saan:
http://koti.mbnet.fi/ironer/sonera.jpg
Tämä ei varmaan ole kovin normaalia? Minulla on lisäantenni ja täydet signaalit. Asun Savonlinnan keskustassa täydellä 3G-alueella. Mokkula on ZTE MF636+. Laite kuumuu välillä aika reilusti, ja toimii pelkästään suoraan tietokoneessa.
Miten toimin?
Sivu 1 / 1
Tuota asiaa kannattaa kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Turha tuonne vikapalveluun oli ainakin mun soittaa, eivät osanneet neuvoa yhtään. Zten yhteys pätkii ja laite sekä ohjelmisto jumittuu jatkuvasti, sama yhteys on monilla muillakin mutta koska sopimuksista ei pääse irti, ei Soneraa kiinnosta edes yrittää auttaa ongelmassa saatikka etsiä siihen ratkaisua.
Matkapuhelinpuolen tuotteiden osalta tulisi sinun ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen Vikapalveluun.
Voit lähettää ongelmasta Vikailmoituksen myös Soneran Omien Sivujen kautta. Kirjaudu Omille Sivuille matkapuhelinnumerollasi ja valitse 'Matkapuhelinliittymän ongelmatilanne'.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Voit lähettää ongelmasta Vikailmoituksen myös Soneran Omien Sivujen kautta. Kirjaudu Omille Sivuille matkapuhelinnumerollasi ja valitse 'Matkapuhelinliittymän ongelmatilanne'.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
^Joo, sinne soitin ja ei siellä osattu neuvoa kuten yllä sanon. Turhaa laskua tuli vain jonotuksesta. Samalla soitolla myös ilmoitus vikapalveluun, mutta mitä minä hyödyn tästä asiakkaana? Tekninen neuvonta ei osaa auttaa, aspa sanoo että reklamoi ja pura sopimus, ja vikapalvelu sanoo että ilmoitus otettu vastaan mutta mitään korjausta asiaan, niin että tän mokkulan sais toimimaan ei tehdä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.