Tein Soneran kanssa uuden sopimuksen laajakaistaliittymästä entisen määräaikaisen umpeuduttua.
Myyjä puhelimessa kertoi uuden sopimuksen olevan entistä sopimusta noin 11 eur halvempi. Hän mainitsi, että siihen kuuluu jotain TV palveluita, mutta ne on helppo irtisanoa. Mainistisn, että en käytä mitään TV viihde ym palveluita ja ko osoitteessa niitä ei ole koskaan ollutkaan.
Nyt tuli sitten lasku nro 62847831 joka oli 132 € kalliimpi kuin entinen liittymä. Soitin asiasta asiakaspalveluun ja asia luvattiin hoitaa. Hoitamisen sijaan tuli uusi lasku jossa oli siirretty eräpäivää.
En maksa laskua vaan irtisanon koko palvelun ja vien asian niin pitkälle kuin on tarvis.
Minulla on useita muitakin Soneran sopimuksia jotka täytyy samalla irtisanoa, koska en luota enää tähän yritykseen.
Soneran myynti ja laskutus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.