Skip to main content
Tässä jälleen soneran näkemys siitä, mitä millä tavalla nettiyhteys asiakkaille toimitetaan:

Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua

Voit yrittää seuraavaa:
Tee yhteyden vianmääritys
Ohjeita eri Sonera Laajakaistaliittymien ongelmatilanteita varten löydät Soneran verkkoasiakaspalvelun Ohjeista ja Vinkeistä.

Soneran Vikapalvelu palvelee tarvittaessa numerossa 0206 90101 (mpm/pvm). Avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Eikö soneran asiakaspalveluun saa todellakaan mitenkään yhteyttä sähköpostilla??? Minulla ei juuri nyt ole puhelinta käytössä ja olisi muutama tärkeä kysymys ihan henkilököhtaisesti liittyen laajakaistaan ja mahdolliseen tilaamiseen. Kysymyksiini en saa vastauksia ohjeista ym. kaikki olen lukenut mitä sivuiltanne löytyy, mutta tarkkoja tietoja ei löydy.
saisiko täältä vastausta?? On tosi ärsytävää, kun ei saa henkilököhtaista palvelua, vaan joutuu odotteleen täällä tie kuinka kauan..
Sonera Internet Avustajan Chatin kautta voit ottaa yhteyden asiakasneuvojaan. Voit käyttää chattia myös selaimen kautta täällä. Chat toimii ainoastaan Internet Explorerilla.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
kun painan linkkiä "täältä" tulee, ettei sivua voi näyttää. Minulla on myös explorer. Ja pääsenkö sinne chatiin, kun en ole soneran asiakas??
siis "täällä"
Linkki näyttäisi kyllä toimivan. Avustajan suora osoite on
https://kc.avustaja.sonera.fi/sdcxuser/asp/frameset.asp, joka toimii kyllä. Chatin käyttö ei vaadi Soneran yhteyttä.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Linkki näyttäisi kyllä toimivan. Avustajan suora osoite on
https://kc.avustaja.sonera.fi/sdcxuser/asp/frameset.asp, joka toimii kyllä. Chatin käyttö ei vaadi Soneran yhteyttä.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu


Laitatko meille vielä tähän ohjeen miten avustajaa pääsee käyttämään silloin kuin yhteys ei toimi surkean liittymänne takia?

Mihin silloin otetaan yhteys ja miksi tyrkytät puhelinnumeroa johon soittaminen ja jonottelu maksaa? Vähennetäänkö puhelinkulut automaattisesti ja pyytämättä asiakkaiden puhelinlaskusta vai onko tarkoitus, että asiakkaat maksavat, kun teillä ei homma toimi?
Kiitos palautteestasi. Jos yhteys ei toimi lainkaan, silloin yhteydenottokanavana toimii puhelinpalvelumme.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa