Olen odotellut kohta 2 viikkoa*) että MTV3 paketti alkais Loimaan kaapelissa näkyä. Vikailmoituksia on tehty useita, lopulta sain sieltä tiedon että ongelma on jossain yleisellä tasolla (?). Miksi näistä vikatilanteista ei tiedoteta Soneran sivujen Häiriötiedotteissa. Tälläkin hetkellä siellä on vain pari marraskuussa ollut vikatilannetta. Vaikka ohjeteksti neuvoo katsomaan 3 päivää vanhemmat tiedotteet arkistolinkistä!! Jos tolla halutaan antaa kuva Soneran virheettömyydestä niin kovin on epäuskottavaa.
Uskoisin että selkeä tiedottaminen vähentäisi turhaakin arvostelua palveluanne kohtaan.
*) Tilasin vanhalle kortille MTV3 paketin 4.12., ei toimi vieläkään 16.12. Enkä ole ainoa täällä loiMaalla jolla on sama ongelma.
Sivu 1 / 1
Kiitos palautteesta koskien Soneran internetsivujen häiriötiedottamista.
Mikäli ongelma MTV3 - paketissa jatkuu, voit lähettää asiasta Palvelupyynnön Soneran asiakaspalvelulle Soneran Omien Sivujen kautta tai ottaa yhteyttä puhelimitse numeroon 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Mikäli ongelma MTV3 - paketissa jatkuu, voit lähettää asiasta Palvelupyynnön Soneran asiakaspalvelulle Soneran Omien Sivujen kautta tai ottaa yhteyttä puhelimitse numeroon 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.